Gå til innhold

Mistet igjen..

Gjest

Anbefalte innlegg

NEI!

Nå vet jeg ikke hva jeg skal si.. Nå ble jeg kjempetrist.. Jeg har ikke vært her inne på snart en uke, for jeg har vært avsted, så jeg tenkte bare jeg skulle stikke innom 1. tri og se om du var her... Det var ikke dette jeg ville lese. :(

Så urettferdig, dette ventet jeg ikke i det hele tatt. Spesielt ikke siden de så bankende hjerte forrige gang. Huff, kan ikke tenke meg hvordan du har det nå. Og så dumt at du må gå gjennom dette uten mannen din ved siden av deg, men skjønner jo at det er vanskelig å komme seg hjem derfra på kort varsel.

Men utrolig godt at du har moren din i nærheten.

Nå føler jeg meg hjelpesløs igjen, skulle ønske vi bodde litt nærmere.

Du får prøve å ta godt vare på deg selv, og prøve igjen. Denne gangen trodde jeg virkelig det skulle gå bra..

Selv om du tar pause herfra, håper jeg vi kan holde kontakten på mail?

Dette var skikkelig urettferdig..

Mange trøsteklemmer fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler med deg i sorgen, tror nok vi her inne får en klump i magen, er jo i en slags samme situasjon.. Fikk frysninger på ryggen!

Eneste jeg kan si er at tiden leger sår.

Gode varme tanker til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser om sånt, får jeg kjempevondt. Føler så absolutt med deg. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert selv i samme situasjon. Og jeg må si jeg håper jeg slipper det. Men her inne på BIM, finnes det altid trøst og styrke.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Føler m deg selv om det er en mager trøst. Jeg m fler har mistet to ganger og mer pga manglene blodfortynnende.vet at mange trenger det for å holde på bebisene....Spør legen din når du skal på kontroll om de kunne se på utskrapningen hvorfor du mistet... LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å høre!!! Vet ikke helt hva jeg skal si, men vet hvordan du har det... Hatt en ma selv og det sitter friskt i minnet...

Jeg håper bare så inderlig at det vil klaffe for dere neste gang...

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk jenter for alle de flotte svarene og oppmuntrende ordene fra dere. Det varmer å se så mange som bryr seg. Men du som skrev dette med manglende blodfortynnende, kan man evt ta en blod prøve for å teste dette? Og kan man ved utskrapning se om dette kan være en årsak til at fosteret dør? Kroppen støter jo ikke spiren fra seg, så håper det finnes en logisk forklaring på at det bare dør.

Håper det er noen av dere som kan svare på dette, viktig for meg. Skal tl legen onsdag om en uke, for samtale, men da skal jeg også høre med henne ang dette med blodet.

Tusen takk for tipset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese at du har mistet igjen... Ville bare tipse deg om at det er et eget forum for de som har vært igjennom en ufrivillig abort. Der kan du dele sorgen med andre i samme situasjon. Jeg har vært en del inne der, og der vet jeg også at det snakkes en del om dette med blodfortynnede(albyl-E). Jeg hadde en MA i mai, og ringte fastlegen min for å høre om sykehuset hadde oversendt papirer fra utskrapningen jeg da hadde hatt, og om de evn kunne se om det var en grunn til at det gikk galt. Han hadde fått papirene, og fortalte meg at det var ikke noen spesiell grunn til at det gikk galt for min del. Tror du må be om svar fra sykehuset/fastlegen, for du får ikke det uten å spørre tror jeg...

Jeg vil bare ønske deg lykke til videre, og ta den tiden det tar å sørge. Det er lov å gråte nå...

God trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...