Gå til innhold

Mistet igjen..

Gjest

Anbefalte innlegg

kom net hjem fra ul, gyn fant ikke tegn til liv, så nå opplever jeg nok en MA. Skal på utskrapning i morgen. Mannen er i utlandet, og kommer ikke før om 2 uker. Vet rett og slett hva jeg skal gjøre. Sitter bare og gråter..

Takk for all støtte jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jan78, så utrolig trist å høre....

Fulgte jo med deg inne på bli gravid, og hadde virkelig håpet på at det skulle gå bra denne gangen.

Livet er bare så sinnssykt urettferdig noen ganger!

Synes det er så trist at du må være alene nå, jeg gir deg en stor trøsteklem her, håper du merker den.

Vit at vi er mange som er med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare si, ikke gi opp! jeg hadde 4 sa/ma før jeg ble gravid med sønnen min, som nå snart er 1 år. ved siste graviditet tok jeg progrestron de første 14 ukene, og tok det veldig med ro (var sykmeldt) vet ikke om det var det som var utslagsgivende. det er utrolig kjipt hver gang man mister, men man må prøve å tenke at det er fordi man venter på ett spesielt barn. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tittar innom frå 2. trimester. Det var trist. Eg veit sånn nokolunde korleis du har det. Eg hadde sjølv to ma før denne graviditeten. Ein i november 05, og ein i april 06. Blei gravid igjen med eingong etter den siste, utan menstruasjon. Og denne gongen ser det ut til at alt går bra. Er i mi 19. veke i dag. Har ikkje gått på noko "medisin". Ynskjer deg lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å nei! så tragisk! stakkars stakkars deg, at du kunne være så uheldig! Hva skjedde, hvordan begynte dette? Det her var virkelig ille å høre.

Og så ille at mannen din er vekke, er det ingen mulighet for at han kan komme hjem?

Kjempeklem til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så utrolig trist! Og forferdelig å måtte være uten mannen din.

Håper du har noen andre rundt deg. (Bimmerne er ihvertfall her.......)

Gråt, du. Det hjelper kanskje litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! Å stakkars liten. Også er mannen din bortreist og alle ting. Synes fryktelig synd på deg nå.

Men neste gang sitter den, vet du! Håper du har venner/familie som kan være hos deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!!

Uff, nå fikk jeg helt klump i halsen her...

Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg føler så utrolig med deg. Håper du har noen rundt deg som kan gi deg en skulder å gråte på! Er nok ekstra ille når mannen din ikke er der...

Nei, uff, det var skikkelig trist å høre. Håpet og trodde virkelig at det skulle gå bra med deg.

Et tonn med trøst og klemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter..tror jeg har grått meg tom. Dette kom virkelig som lyn fra klar himmel. Alle symptomene er her fremdeles. gyn mente jeg var rundt 9-10 uker denne gangen. Da jeg mistet i februar, var jeg i uke 13, altså 12 uker på vei. Vært hos mamma i hele dag, og hun blir med meg i morgen.

Skjønner ingen ting jeg. de så jo et bankende hjerte på forige UL. kvalmen er her fremdeles, og det stikker i magen, noe jeg har blitt fortalt er et positivt og godt tegn. Derfor er dette ekstra vondt.. alt føles så "normalt", ingen forvarsler på at jg skulle miste denne også.

Hjelper veldig å lese at det er flere som har mistet noen ganger, men som nå har klart det. Vi får bare krysse fingrene. Denne gangen skal jeg ikke vente en mens i alle fall..

Vil jo ikke håpe på noe mirakel heller.. så disse stikningene er nok pga noe annet, det var jo ikke liv der, så.. Lykke til jenter, håper dere alle slipper å gjennomgå dette.

må få i meg litt mat før jeg må faste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud....

Nå ble jeg lei meg...

Å gud!! Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Dette var virkelig trist.

Mange klemmer til deg, snuppa...

Rop på MSN hvis det er noe da..

Tenker masse på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke noe hyggelig. Godt at du har moren din hos deg og at hun blir med i morgen.

Ønsker deg all lykke i morgen og tiden frem mot et flott svangerskap i fremtiden....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei.. dette var skikkelig trist og lese... føler virkelig med deg og håper du får den støtten du trenger rundt deg nå...

synd mannen din er borte da, men godt og ha mamman sin de...

lykke til videre og håper det ikke er lang tid til det sitter en ny spire..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å nei!

Så leit at du må oppleve dette igjen, særlig nå som mannen er borte.

Ord blir veldig fattige, så jeg vil bare sende en trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig lei meg nå da jeg leste dette. Kryssa virkelig fingrene for deg denne gang. :( Har ikke ord jeg. Ta vare på deg selv da, håper du har mamman din i nærheten til mannen kommer hjem.

*En god og varm klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for all støtten jenter..dere er fantastiske. Har grått siden fredag, og dagen i går var helt jævelig. Kom på sykehuset kl.08.00 og lå og ventet til nesten 19.30 før det var min tur. Lå med intravenøst de siste 4 timene, da jeg svimte av pga utmattelse og lite væske i kroppen. Nå sitter jeg her med et hjerte som blør, og et savn som ikke kan ordlegges. Skulle ønske jeg hadde mannen her, men han kommer seg ikke hjem fra der han er.

Håper det ikke tar så lang tid før jeg er blant dere igjen. Men inntil da tar jeg en pause herfra. Det aller verste er at jeg evt må miste enda en gang før de begynner å gjøre noe, men jeg har lovet meg selv at neste gang SKAL det gå bra! Og som sagt, jeg håper det ikke tar lange tiden før det sitter igjen.

Til da, lykke til alle sammen! Ønsker dere alt godt.

mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Sikkert en mager trøst, men tenkte jeg skulle fortelle deg min historie...

Jeg hadde en ma og tre sa etter hveranfre. Begynte etterhvert å bli rimelig sikker på at ingenting kunne leve inni meg og trodde aldri jeg villle få barn.

Legene sa at etter tre aborter er det ikke lengre et graviditetsproblem, men et fruktbarhetsproblem. Tolk det den som kan.

Uansett. Nå er jeg 33 uker på vei med mitt tredje barn. ( fikk begge de to andre etter disse abortene, og alt gikk helt fint:)) At jeg har mistet så mange ganger har ført til at jeg har vært utrolig redd og engstelig gjennom alle graviditetene, men jeg er ihvertfall et bevis på at det kan snu!

Ønsker deg lykke til og håper du er tilbake her snart!

Stor klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!!! Dette var vondt å lese! Man venner seg så fort til tanken og følelsen til å skulle bli mor, og at det er liv i magen, så å få en slik beskjed må være det værste man kan oppleve for skuffelsen og sorgen er så utrolig vond! Nei jeg har ikke opplevd dette selv, men kan bare tenke meg hvor vond du har det og prøve å sette meg inn i din situasjon!

jeg Ønsker deg ALL lykke fremover, og håper vrkelig at neste gang skal det skje!!!!!!

Sender deg en goooo varm klem, og tørker tårene dine!

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tenkte jeg skulle svare deg. Vet ikke om du får lest dette siden det er en stund siden du har svart, men prøver:)

Nei, jeg fikk ingen utredning. Skulle ha det, men så ble jeg gravid igjen og den gangen gikk det endelig bra!

Ønsker deg masse lykke til og sender deg en stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...