Gå til innhold

dere med bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk konstatert BL med gangvansker i går, og jeg lurer på:

dere med bl , har dere vondt av og til eller hele tida?

jeg hadde vondt av og til, men nå er det hver dag.

vet ikke helt hvordanjeg skal sitte/ ligge for det gjør vondt hele tida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å skremme deg, men jeg hadde ikke vondt hele tiden før.. men nå føler jeg at det blir værre og værre... har vondt i den ene siden hele tiden... må ha krykker når jeg går... går til fysio.. har gjort dette i 3 uker nå.. men har ikke merket noen forandring ennå... håper det kommer snart ja..

Skrevet

Det blir gjerne ikke bedre før ungen er ute dessverre..... (dårlig trøst) Hadde BL med førstemann og det kom enda tidligere nå med andremann.

Veldig vondt dagen etter at jeg har belastet mye (gått langt eller mye, sittet lenge stille etc)

Det er godt å ligge med en hodepute mellom beina om natten !

Skrevet

Jeg hadde bare vondt innimellom før..

Etterhvert ble det mer og mer, nå har jeg stort sett vondt hele tiden..spesielt når jeg skal opp av senga, sofa ol...eller snu meg i senga..Og det er spesiellt vondt dersom jeg har gjort littegranne for mye i løpet av dagen...Trenger ikke være mer enn å bære noe fra kjellern og opp...

Blir ikke bedre for min del...faktisk bare værre...

Skrevet

For meg ble det bare værre og værre...

Nå som jeg er sykemeldt, varierer det veldig fra dag til dag, ut fra hva jeg gjør. Merker jeg er bedre nå som jeg får slappa av, men det er fortsatt vondt...

Fått beskjed av mamma om å være egoistisk, og la helsa komme først nå.

Skrevet

Hos meg ble det bare mer og mer i første svangerskap, og det forsvant ikke helt etter fødsel.. Er bare 12+0 i dag, men kjenner det godt allerede=(

*sukk*

Men jeg så en gang en gravid-pute på internett, så ut som en stor ammepute til å ha mellom bena og under hodet! Den leter jeg etter, for i fjor hadde jeg 5 puter i senga til å ha mellom bena og andre plasser...

Skrevet

Har hatt BL i litt over i mnd er bare 18 uker på vei, sliter veldig med dette desverre, jeg föler meg helt fin når jeg går og sånn litt vondt gjör det jo men jeg klarer det, men etter at jeg har gått så hyler jeg av smerte! så at jeg anstrenger meg gjør det bare verre, samboer har vært nøtt til og vrt hjemme nå i to dager har ikke klart og stått på beina mine, så vi får bare krysse fingrene jenter og håpe på at vi klarer oss igjennom det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...