Gå til innhold

Skal dere vite kjønnet på UL?

Øydis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med første visste vi det ikke ved UL, men jeg hadde en veldig sterk følelse av at det ble gutt og det ble det. Denne gangen er det enda for tidlig til å være helt sikker, men har en liten følelse for jente. Tror kanskje vi skal vite ved UL denne gangen da...

Første gang visste vi ikke, og jeg hadde ve utroligeste delirier mot slutten av svangerskapet!

Me ndet var jo utrolig fin opplevelse og snu seg og se at det var en liten gutt, hadde det på følelsen, men fikk dårlig samvittighet iforhold til min mulige datter ......:-) så jeg svingte veldig i hva jeg trodde før fødselen.

Andre gang ville vi vite, jeg var SÅ sikker på gutt. Samtidig kjente jeg også at det var en reprisefølelse, at jeg følte meg gravid med førstemann omigjen! Vi fikk vite at det var en jente, og det var jeg glad for. Siden vi var så sikre på gutt at vi faktisk ikke ble sikre på jente før vi så henne!

Denne gangen spurte jeg og om jordmor kunne ta en snik-kikk! jeg var SÅ sikker på jente! Også forteller hun meg at det var en gutt, og et kunne jeg faktisk se selv også....:)

Jeg vurderte å ikke vite det denne gangen, men orket ikke plages imot slutten. Samtidig tar jeg det litt cooolt, og holder åpent at det går an å ta feil faktisk. Selv om jeg så den lille snabben personlig :-)

Begge deler er flott syns jeg!

vi visste ikke kjønnet på førstemann, men jeg hadde veldig guttefølelse, og det ble det. På nr to så ville vi vite det og det ble enda en gutt. Nå vet jeg ikke helt hva vi vil, men siden jeg ønsker meeg jente kan det jo være lurt og se etter siden det er stor sjangs for at det blir en gutt også denne gangen, da er jeg jo forberedt og kan gi opp jente håpet :) Litt rar måte å tenke på kanskje men sånn er det i allefall her.

Annonse

var hoss jordmor i går og siden eg har tre gutter fra før annbefalte hun å ikke vite noe, un hadde sett mange barn som hadde fått vite at de skulle få bror/søster og da ultralyden viste feil og det motsatte kjønn kom trengte barna lang tid på å omstille seg , noen lurte på om mora ikke ville ha ungen sin og hadde byttet og gjikk og lette etter søstera si.

så for barnas skyld ble vi anbefalt å vente i spenning

Vi har visst det begge gangene, og er veldig fornøyd med det. Men har jo heller ingen andre erfaringer da... Første gang holdt vi det hemmelig for alle, men denne gangen fortalte vi det. (Så i forhold til det som blir "sagt" over her, så kan man jo la være å fortelle det til andre hvis det kan forvirre småsøsken.) Jeg syns det blir mye mer personlig når jeg vet jeg venter ei jente som allerede har hatt navn på seg i mange mndr, i steden for å "bare vente en baby". Så blir jo eventuelt sjokket ennå større hvis det plutselig kommer en gutt, men det får vi heller ta da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...