CiljaS Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Når har jeg vært overalt etter sengehimmel og feste til den. Helst et slikt feste en setter på sengekanten, men kan også være et som står på gulvet bak. Har sett på jysk, kid, princess, ikea... De har jo på babyworld og andre dyrere butikker, men de er jo svindyre! 500 kr for en himmel bare.. Synes jeg leste om noen som hadde fått tak i billigere for en god stund tilbake? Vi vil ha det enkelt og hvitt. Om noen vet blir jeg kjempeglad for svar! Kjøpte sprinkelbeskytter på ikea i dag, den var helt enkel og hvit som vi ville ha og fin pris
-Helen- Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 jeg har kjøpt sengehimmel hos reflex....de er nydelig fine....hvite enkle,men bittelitt mønster. jeg batealt vel 600 kr for det, og feste til kr 160. Vi så i andre butikker også, men fant ut at reflex ikke var det dyreste og absolutt det fineste.
Murmeline Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Arvet stangen av søster, og brukte gardiner (160cm) til himmel:) Fant ikke en fin himmel, men hadde gardiner jeg likte liggende!
Mamman til Brage Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 stativet får du jo på de fleste baby butikker til under 200, men selve himmelen er som regel dyr overalt, fikk et godt tips av ei venninde om å bruke gardiner er jo bare å feste dem bak så blir det jo helt likt, finnes jo masse kjempe søte gardiner og:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Baby Best på Holmensenteret (3 etg) har himmel....ikke spesielt billig for det, er dyrt overalt har jeg sett..men de har masse annet rimelig babyutstyr!!
babyboom06 Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg har også skaffet meg stativ og skal ha himmel. Sjekket overalt men svin dyre!!!! Men i sommer var jeg på ferie i Mandal, Sjøsanden. Der er det en baby butikk og de hadde utrolig bra pris på komplett sett med himmel, sengekant, pute dyne med trekk til 800 kr!!! Var faktisk veldig fint. Så der kjøpte jeg et sett lyegrønn og hvit med søte motiver. Trodde ikke jeg så rett en gang men det stemte fikk alt til 800 kr! Himmel er helfarget rundt oppe og gjennomsiktig i lengden og så frynse kanter i samme stoff nede. Sengekanten er av bra tykkelse og. MEst imponerende er at det er dyne og pute og trekket, trodde bare det var sengesett, men det er faktisk dyne og pute.
Møøø Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Nå er det riktignok 2 år siden jeg kjøpte min sengehimmel, men jeg kjøpte da stativ på jysk til 128 kr og brukte som andre foreslår her, gardiner. Inntil jeg ble ferdig med den jeg har brodert i hardangersøm da )
Gjest Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Hei. Vi kjøpte stativ til under 200-lappen på Lekeland. Kom over himmel som var nedsatt til kr 99 på prinsess. Synes vi fikk tak i billig ja.
CiljaS Skrevet 16. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2006 Takk for svar alle sammen! Er et stativ på vugga, men er ingen himler som passer til det. Men så kom forslaget til gardiner! Har et par fine hvite, tynne gardiner. Skal opp på loftet å hente dem og prøve, de kan helt sikkert tres på! Er så moro å ordne i stand til den lille! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå