Gå til innhold

Spennende, snakket med ei dame i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er synsk, og hun sa at jeg snart ble gravid, hun vet ikke at vi skal igang med ivf hehe så nå gleder jeg meg til å se om hun har rett...

Hun fortalte at mannen hennes var så irritert fordi han aldri kunne overraske henne med noe, hun visste jo hva som skjedde eller hva hun fikk hehe..

Og her om dagen sier hun til ei venninne at du er gravid, uten at hun andre visste om det og hun var 5 uker på vei hehe.

Spent, spent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He - he... Jeg tror dessverre ikke på sånt, men håper jo at det stemmer for deg:-)

God helg!

Klem

Skrevet

Ååå, jeg synes sånt er kjempespennende.....

Er ganske så "alternativ" av meg og tror det er mye mellom himmel og jord vi ikke kan forklare :o)

Håper hun har rett!!!!

Klem fra

Skrevet

Ja jeg også tror litt på sånt... jeg var sammen med henne engang og da ringte datteren, så sier hun at er dere å spiser på big horn? akkurat som hun visste det.. og hun kunne fortelle hvem som var der sammen med datra hehe skummelt... blir litt skremt men vi får se....

Skrevet

Hehe, morsomt! Du får oppdatere oss når du finner ut om hun har rett.

Uttalelsen fører uansett noe godt med seg, hvis du blir litt sikrere og mer positiv for forsøket - jeg vet ikke hvordan akkurat du tenker, men de fleste er vel veldig spente og svingende på om det går bra :-)

Skrevet

Veldig spennende!

Jeg har også jevnlig kontakt med et såkalt medium, og utrolig hva den dama kan.

Hun ser hva jeg mangler i kroppen, og hva jeg bør spise mer/mindre av.

Jeg har bl.a. fått beskjed om å holde meg unna all sitrus-frukt, da det er mye syre i. Så nå knasker jeg kalk- og magnesiumtabletter for å bli mere basisk i kroppen. Alt henger jo sammen, og det er viktig at kroppen er i balanse når livmora skal yte MAX...He he...

Lykke til, det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...