Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg har "fikset" dets lik at gulljenta får dukke, dukkevogn og diverse fra besteforeldre og lurer på å kjøpe henne en sånn kjøkkenstativ fra oss. Sånn med oppvaskkum, komfyr, kjøleskap i ett. Så kan hun kose seg med å lage mat. Jeg har sett 2 forskjellige typer: En fargerik en fra Fun n` food (eller hva det het) som de selger på BR-leker til 499-, og en svart og rød fra Smoby som de selger på Brio til 499-, Samme pris og omtrent samme innhold. Smoby hadde oppvaskkum med kran på toppen, men husker ikke om Fun n` food sin hadde det. Spørsmålet mitt er da: Er det noen som har peiling på hvilken jeg bør kjøpe? Jeg tar også imot andre julegaveforslag. Jenta vår er ett og et halvt år nå. Takker for alle gode forslag:)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 jeg teenkte å kjøpe slikt kjøkken til vår lille tulle også, såjeg dytter denne litt opp :-) Se om du får noen svar!! Vår snuppe er 2 år og blir storesøster i feb. - og da er det fixet slik at hun får dukke og dukkevogn og en del strikkaklær til dukka hos mormor og morfar når hun blir storesøster... Så kan hun fikse med "sin baby" mens mamma steller lillesøsteren som skal komme... :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå