Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er gravid, sykepleiestudent og jobber mye utenom skolen i helsevesenet. Noe av jobben min har med psykiatri, og faren for slag og spark er tilstede. Dette bekymrer meg nå, men jeg har ikke lyst til å slutte å jobbe! Trenger absolutt pengene... Kan man be om lettere arbeidsoppgaver etterhvert? Og skal arbeidsgiver ta hensyn til at man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det skal de ta hensyn til. Jeg ville absolutt snakket med dem, du skal ikke være i fare for slag og spark når du er gravid.... De fleste vil vel ha arbeidstaker så lenge som mulig, min arbeidsgiver har allerede sagt at vi må ha en åpen dialog slik at jeg kan jobbe lengst mulig. Jeg er sykepleier. Du kan ikke jobbe et annet sted da? De fleste har jo bruk for sykepleierstudenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg kan være på an avd. der det ikke er noen fare, må nok ha meg en prat med arbeidsgiver! Ellers så er det alltids behov for studenter andre steder, jeg trives godt i min jobb men vil aldri risikere at barnet mitt kan bli skadet.. Man kan kanskje litt overnervøs, men sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annika & Smulen Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Skjønner deg godt jeg. Jobber med autister selv og må snart snakke med min sjef, kan ikke gå inne med dem når jeg er redd og trekker meg unna. Det er farlig for både meg og de andre jeg jobber sammen med. Ønsker også å jobbe så lenge som mulig, men kan ikke gå sånn å være redd heller. Hvor langt påvei er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå