9nah Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Selvom jeg er i første pp gikk jeg i går til det steg å kjøpe wild yam. jeg har tatt 2 negative graviditetstester og TR er 2 uker forsinket foreløbig. tydelig at kroppen er litt på trynet etter p-pilleslutt i august. finner så mye forskjellig om wild yam; man skal ta det heele tiden, man skal bare ta det etter EL og frem til nesten TR, det hjelper egget å feste seg, det er bare tull. hjelp!!! Nå fant jeg følgende, som tok motet ifra meg igjen: har noen noen erfaringer/formeninger? Wild Yam From Cathy Wong, N.D., Your Guide to Alternative Medicine. FREE Newsletter. Sign Up Now! What is Wild Yam? Alternate Names: Dioscorea villosa Wild yam is a plant native to North America, Mexico, and Asia. The part used medicinally is the root. Why People Use Wild Yam Traditionally, wild yam was used to help with coughs, morning sickness, digestive upset, and nerve pain. Although wild yam creams and other preparations are marketed as "natural progesterone", wild yam doesn't contain progesterone or dehydroepiandrosterone (DHEA) and cannot be converted to these hormones in the body. It requires a chemical conversion that can only take place in the lab. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6328133-trist-%C3%A5-lese/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå