Gå til innhold

20 år og førstegangs-gravid?

Gull-i-magen♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er 20 år og prøver. (skal teste i morgen eller søndag, håper jeg er gravid =) )

jeg synes jo det er litt ungt og det er det jo, men er man klar så er det jo ikke noe problem....

det er mange som alltid skal mene noe! og komme med irriterende kommentarer, men det har jo ikke de noe med!

forlovet meg i sommer (etter 4 sammen med sambo) og da var det ei på jobben som sa: du er jo alt for ung! du må jo ut og oppleve verden først..

jeg ble bare sur og svarte: snakker du av erfaring?? (hun er skilt nemmelig)

herrefred det går jo ann og "oppleve verden" for det om,,

jaja lurer på hva hun sier når hun finner ut at jeg er gravid =) hehe

man må bare ikke bry seg hva andre sier, og når de ser at det går bra så forandrer de nok oppfatning av det hele! tro meg!

hadde ei venninne som ble gravid og fikk ei jente da hun var 16. du kan tro det var snakk om ho på bøgda!! men nå er hun 21 og fått nr 2. hun er enda sammen med barnefar og de har kjøpt hus og greier.. hun har gått på kveldsskole og er ferdig utdannet.. nå kan ikke folk få skrytt nok av at ho er så flink!

Heisann. Jeg er 21 og førstegangs gravid jeg da. Og har ikke fått noe særlig kommentarer faktisk. Var veldig forberedt på å få det, for det er jo litt tidlig Men for oss var det akkurat passe. Har vært sammen i fem år når babyen kommer, vært samboere i 3.5år, har kjøpt oss hus,bil og har en ordnet økonomi. Har også begge to en utdannelse og jobb. Hvorfor vente da liksom:) Så vår var planlagt. Lykke til og bare hev deg over evt. kommentarer!

Jeg er 20 år og førstegangs gravid. Fått noen kommentarer fra eldre om jeg ikke skulle ta bort osv. Jeg blir alenemor i tillegg(mitt valg, gikk fra barnefar når jeg var 4 mnd på vei, lang historie) og det gjør jo ikke ting bedre for de over 60 år med masse meninger.

Heihei!

Jeg er 19 år og gravid, førstegangs.

Veldig planlagt.

Har ikke fått noen kommentarer enda, men det florerer jo slike tråder her inne.

Jeg synes det passer oss perfekt med barn nå. Alt ligger tilrette for det.

Har termin 19.03.07.

Annonse

heisann=)

Er 20 år, blir 21 i april og har termin 1 april:)

Artig at det er flere i samme situasjon her..:)

Jeg har ikke fått noen kommentarer e.l., alle har bare vært positive egentlig! Uansett hvilke kommentarer du har fått, så må du huske at dette er ditt (og barnefaren sitt) valg, og hva andre mener er deres problem!!!

Lykke til=)

hei..jeg er ogsp 19,og dette er mitt første..min sambo er 22,og han og jeg ble enige om at det var dette vi ønsket..han har god utdannelse,og jeg har fast jobb,vi har vært sammen i 4 år i jan,og har bodd sammen litt åver et år nå..har bil begge to,og er veldig mentalt forberedt:)) gleder oss masse..! Har ikke fått en eneste kommentar på at eg er altfor ung,alle syns det er stas..Så er det noe med dette å være moden for alderen! Man kan være 19/20 og veldig moden,fins mange barnslige umodne over 28 og oppover som ihele tatt ikke burde ha barn, men selvsagt omvendt også!! Man er så klar som man føler seg:)))

Eg er også 20 (født i 86) og våres beibi var veldig planlagt:) Forløpig har eg fått vite at den kommer 9.mars, og eg blir 21 den første mars, så eg er spent på om terminen forandrer seg på UL. Kansje eg får den i bursdagspresang! :) Klart vi ikke er millionærer, men har tro på at vi kan bli gode foreldre tross alt:P Som kjæresten min sier: Med kjærlighet går det meste ann! Har fått litt kommentarer, men de fleste (etter det første "jamenskalduikkestudereogoppleveverdenførst"-sjokket) synes det er kjempegøy. Er jo dette vi vil!

Lykke til alle!

Annonse

jeg er 18 år. Er 19 når babyen kommer.. Jeg har hørt det mange ganger.. Folk spør om det var planlagt og om jeg synes jeg er for ung.. Jeg synes 18 er ganske ungt jeg da, men jeg skal nokk klare det forde :) det var ikke planlagt, men jeg er ganske lykkelig uansett jeg..

Gleder meg masse til å bli mor...

hei hei. vil bare gi en kommentar til dere flotte unge mødre!!! Er selv 28 nå og 3.gangs fødende, ble første gangs mor da jeg var 20, gifta meg etter det og fikk nr to 17 mnd etter nr 1. Stå på! ingenting er verre enn bestemormødre... Tenk på hvor god form vi unge har;)

Stå på alle kvinner og lykke til på den spennende ferden!

Jeg er yngst, hehe! Jeg er kun 17 år og venter min første...

Det var ikke planlag i det hele tatt... Men no får meg og kjæresten min en liten prinsesse. Å vi gleder oss kjempe mye. Jeg har fått en del frekke komentar men de går inn det ene øret og ut det andre...

For folk som ikke kjenner meg eller kjæresten min kjenner ikke situasjonen vår....

hei..jeg er 20..blir 21 i februar..termin 20 mai..dette var planlagt..samboer har to barn..det er inngen som vet det enda..utenom et vennepar...de er glade på våre vegne..vi har absolutt økonomi i orden..selvstendig næringsdrivende begge to...har to biler (en stor,plass til hund og barnevogn) hehe,hus og en vakker hund...men at min mor kommer til å si noe negativt tror jeg egentlig...men ho kan jo bare prøve seg..hehe..jeg gleder meg masse hvertfall...lykke til alle sammen

hei..

blir 19 i oktober.. er min første også.. :) var ikke planlagt da, men like kjekt for det :) synest det er bra med unge mødre eg.. mamma fikk meg da hun var rundt 20 selv.. føler man er litt mer på bølgelengde med barna når man eg yngre..og ikke så gammeldagse.. hehe.. :) man har jo fortsatt litt barn i seg selv og det er bare bra når man skal oppdra et barn :) eller hva synest dere? hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...