Gå til innhold

God helg alle rugere!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

God helg Sunniva78 og dere andre:o).

Så spennende for deg,sender en tidsmaskin så helga og tiden frem til onsdag går superfort!

Jeg har endelig startet opp på progynova og estradot plaster etter at mensen kom igår, 13 dager på overtid- har vært rimelig slitsomme dager med mange funderinger. Men det var glemt etter at mensen kom, ringte gledesstrålende opp til St.Olavs og sa at mensen endelig var kommet. Sykepleier Trude måtte le av meg så glad var jeg:o)!!

Så forhåpentlig blir jeg ruger om ca.14 dager, men tar ingenting for gitt tar en dag og en UL om gangen hihi...............

Klem

hei :-))

huff ja tiden går så saaaaaaaaaaaaaaaakte...............

har veldig lyst og teste i dag,men er sååå redd for og bli skuffa...

har INGEN form for symptomer,kun litt vondt i hodet,men det er vel fordi jeg er små stressa ...

blir litt sliten siden venner og familie er mere spendt enn meg,huff vet at de blir like lei seg som meg hvis vi nok en gang misslykkes...

har dere andre noen form for symptomer,dere andre som skal teste snart?

ha en kjempe fin helg:-)

Ja disse symptomene, er til å bli sprø av...

Jeg har veldig like symptomer som sist, og får da stooore forhåpninger..

Huff litt farlig det også, men er veldig positiv altså....

Jeg har siden dag 4 hatt mensmurringer.

Det har jeg aldri så tidlig i vanlige sykluser, da får jeg murringer først et par dager før mens.

De siste tre dagene har jeg hatt hodepine.

og puppene begynner å bli litt ømme.

Hmmm, skulle gjerne hatt svaret nå...

Meeen, skal være flink å vente til rugedag 14 nå også!

Hehe, ja - har også mensmurringer, ømme pupper, og har vært kvalm fra tidlig av. Men når de som har blitt gravid på vanlig vis sier at det ikke går an å merke symptomer så tidlig, prøver jeg ikke å tenke på det som symptomer, men bare vente til testresultatet - - - selv om akkurat det fungerer mest i teorien, ikke i praksis (å ikke tro på symptomene altså)

Venter også til dag 14, for å få et mest mulig sikkert resultat - og legen anbefaler ny test en uke etter det også. Synes det passet bra at det blir på en lørdag også, så slipper jeg å gå på jobb rett etterpå - uansett om det blir pos eller neg svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...