Gå til innhold

BOIKOTT de anonyme??

Anbefalte innlegg

Har lest noen innlegg her om folk som blir såret, lei, forbannet osv av de anonyme innleggene som til tider kan være ganske provoserende. Men hva med å boikotte dem?? At vi som faktisk har et nick kanskje rett og slett skulle bare overse alle som skriver inn anonymt?? Og at de som faktisk virkelig ønsker å få svar på spørsmål og komme med kommentarer må skaffe seg et nick for at vi andre skal svare??

Bare en liten tanke... Hva syns dere?? Skal disse boikottes??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327829-boikott-de-anonyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja e m,men syns de som ikke tørr og spørre,eller de som e flau for å spørre om noe,som bruker anonym knappen ska få lov t d.men syns d e helt unødvendig av de anonyme som bare e her for å lage kvalme for alle oss andre,ødelegger for de som trenger den anonymknappen visst de vil spørre om noe eller bare trenger noen å snakke m.korfor ikke bare overse de??

d e min mening ihvertfall.d beste hadde jo vært å ikke hatt noen anonymknapp i d hele tatt,heller ett forum for de anonyme som vil lufte sine ting,der de som vil kan gå inn på forumet og svare de.

hmm.

ANONYM: det kan jo ikke vi vite.... vi ser jo ikke forskjell på dere! skaff et nick som ingen kjenner igjenn da!! du kan jo hete ost eller prikk eller hva som helst... det er jo så enkelt. og du kommer til å få mange flere og hyggelige svar!

Annonse

Ja, jeg har ikke lagt skjul på min mening om dette. Er enig med at det går utover de som ikke har selvtillit nok til å kunne stille hvilket som helst spm under nick. Mener jo at man fremdeles er anonym.

Jeg er jo "kjent" her inne, men bare som Maja-Mor, det er da ingen av dere som vet hvem jeg er. Og hvis jeg lurer på noe, så spør jeg. Eller så er det jo alltid noen som har spurt om det jeg lurer på, så da går det jo an å bruke søker funksjonen her i forumet...?

Det gjør da ingenting om dere ser hva jeg spør om, det er jo dere jeg spør og jeg er også enig i det at man får nok bedre og hyggeigere svar hvis man signerer med nick. Men jeg mener at jeg svarer "snille" anonyme så bra jeg kan. Men jeg ønsker denne anonymknappen vekk!!!

On the other hand:

Vi blir nok aldri ferdige med denne diskusjonen. Moderator er ikke aktiv og de svarer ikke på våre henvendelser. Dårlig arbeid av moderator..

Har ombestemt meg!

Er med på boikottingen!!

Så får de som ikke tør å signere med nick heller få hjelp av andre eller bruke søke motoren. Tro meg, snille anonyme, det er helt sikker andre som lurer på det du lurer på eller har spurt før. Bare en siste ting: Kjære vene, dere planlegger å få barn, og dere tør ikke engang stille spm (alle spm relatert til prøvingen er da helt lov å spørre, hva tror du skjer med deg hvis du sender et spm som DU syntes er flaut, signerer du med nick, så er det da ingen som overfaller deg) på et anonymt forum på nettet hvor ingen ANER hvem du er! Hva når du skal til lege/jordmor med spm om fargen på bæsjen til ungen din eller andre spm som noen syntes er falut og snakke om??

Vel, jeg støtter boikott nå. Blir et bedre sted for alle uten denne knappen!

He he...bring it on!

Turbotrollet!

Man er jo strengt talt ikke nødt til å lese disse provoserende innleggene fra anonyme. Hvis det plager deg, så bare la være å lese dem.

La folk selv få besteme hva de vil svare og ikke svare på, vi trenger ikke deg (eller noen andre) til å tenke for oss!

Annonse

Skjønner godt hva dere mener og tro meg man kan fly i taket av de og det er ikke vanskelig å få seg et nick uten å bli gjenkjent....

Men en ting at det faktisk er unge, ny modne, gravide og prøvende som for første gang er her inne.De trenger ikke ha vært på nett før i hele tatt og slike vil kanskje kunne føle seg fram først føre de gjør noe ut av seg og boykotter vi det blir jo disse sidene helt feil,syntes jeg. At det rett og slett går ann å hoppe over spydige ting.....helt klart, men vi må trekke en linje der......syntes dere ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...