Gå til innhold

Brio kombi i sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet prisen på en sånn vogn i sverige?? Her koster den 6399.- og lurer derfor på om jeg sparer noe. Håper noen vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er usikker på hva selve prisen er, men at du sparer penger på å handle utstyr i sverige, er helt sikkert:) Jeg har fått råd om at det er lurt å dra dit å handle inn de "store" tingene,så det har jeg tenkt til!!!!

Skrevet

Fikk svar fra en på skravlesiden og de hadde betalt 4600 for 2006 modell(som er akkurat den jeg skal ha) Og spare nesten 2000 kr da sier jeg bare LØP OG KJØP! Thihi.

Skrevet

Ja,akkurat:) Jeg skal ivertfall være "harry" å dra å handle i Sverige!!!! Har tenkt til å kjøpe alt fra vogn til seng og kommode der borte!

Skal vente litt for jeg er bare i slutten av 13.uke:) Hvor langt er du på vei?!

Skrevet

Ja. Vognene ligger mye under i pris..skal kjøpe alt der, vong, bilsete, sengetøy,dyner.. ALT...

Er så koselig å ta det som en "tur" med kjæresten og "magen" å kjøpe masse nytt:)

Skrevet

vogner i sverige ligger på 5995kr det er svenske . var innom og titta... på nordby senter

Skrevet

Jeg kjøpte brio kombi i Sverige for 5995,- for et par uker siden. Trekker du fra kursen er det mye billigere. I Sverige får man også med stelleveske (koster 750,- i Norge) og justerbart håndtak. Det får man ikke i Norge. Vi kjøpte også flere andre store ting og da gir de gode rabatter eller du får noe med på kjøpet. Vi sparte nok 3000,- på alt vi handlet. Løp og kjøp!

Skrevet

Vi kjøpte brio kombi på svinesund for et par uker siden.... der solgte de 2006 modellene for 4999 svenske kroner, det blir ca 4500 norske :o) fikk akkurat den fargen vi ville (beige og svart)...., vi tok ikke med vendbart håndtak da, men det kostet bare 300 ekstra... fikk også med stelleveske!

Skrevet

Kjøpt en brio kombi 2006 modell i dag faktisk. Sort og beige. Den kostet 4998 svenske, da fikk vi med kjørepose og stelleveske. Og vi valgte å ha vendbart håndtak, betalte 500 ekstra for det. Tror nok du sparer litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...