Gå til innhold

Erfaringer med Easywalker sky

Anbefalte innlegg

Hvor stor er bagen og hvor lenge kan babyen ligge i den? Har dere hørt om noen som har hatt plager med at løsningen med glidelås i ryggen har gått i stykker? Jeg synes vognen er fin og virker litt bedre enn urban jungle vognen i ogmed ryggen kan legges helt flatt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327340-erfaringer-med-easywalker-sky/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har kjøpt denne vognen. Har begynt å bruke den til guttungen på 21 mnd og er kjempefornøyd. Han stortrives i vognen (Nektet å sitte i vogn før vi fikk denne) og har begynt å sove i den på dagtid. Den er også kjempelett og god å trille. Bagen får jeg ikke prøvd skikkelig ut før i november, men den er 80cm lang og 38 cm bred. Fikk beskjed om at den skulle holde til babyen var 7mnd. Gutten min har faktisk ingen problemer med å ligge i den nå. (84 cm) Han har funnet ut at den er god å ligge i, så han kryper oppi rett som det er. (Står på gulvet).Han krøller jo litt på bena uansett. Så jeg er iallfall ikke bekymret for at bagen vil bli for liten!

Har ikke hørt noe om glidelåser som har gått i stykker. Men vognen er jo veldig ny enda. Antar det uansett er en garantisak, om den går fort i stykker!?

Jeg er iallfall strålende fornøyd med kjøpet=) Lykke til med valget! Det er ikke lett å velge blant alle vognene!

Ikke for å kuppe tråden altså, men jeg vurdere også denne vogna og legger til noen spørsmål. (Håper det er greit)

Hvordan vurderer dere som har prøvd den, "lunheten"? Blir den grei til vintern tror dere, eller blir det litt gjennomtrekk oppi der? Trekket på OTH skal visstnok være vindtett, men er det det på Easywalker også mon tro.

Og så irriterer jeg meg litt over at fotbrettet er vannrett og ikke vinklet slik som på OTH og Easywalker classic. Jeg innbiller meg at støtten til bena ikke blir like god da, og at det blir litt slitsomt å ligge flatt med bena ned uten ordentlig støtte. Jeg ville hate det selv tror jeg, men mulig det ikke har så stor betydning. Noen som vil synse litt?

Hvordan er sittestillingen. Den ser litt tilbakelent ut, og jeg er ikke sikker på om knerten her vil godta det.

Og hvordan er handlekurven? Er den romslig nok og er det greit å komme til?

Sliter meg å velge mellom den og OTH.. Skulle gjerne hatt en OTH med vekta og sammenlagtstørrelsen til Easywalker..

Tenker du på bagen eller sportsdelen til vinteren? Bagen ser lun og god ut.Men har ikke prøvd den. Sportsdelen er nok ikke fullt så lun som en vanlig duo/bagvogn (F.eks brio og simo). Men lun nok med en god pose vil jeg tro. Aner ikke om den er vindtett. Har ikke tenkt på det jeg....

Gutten min er for kort til fotbrettet uansett nå, så jeg vet ikke om det er verre eller bedre. Burde vært justerbart, etter min mening. Men er egentlig ikke noe problem. Han klager ikke....

Sittestillingen var jeg også spent på, siden han er vant med 90 grader. Men han liker den godt. Foretrekker faktisk denne fremfor den gamle!

Handlekurven er veldig god og romslig. Positivt overrasket der. Hvis ungen ligger flatt i sportsvognen er det litt vanskelig å komme til bak, men da kan en ta ting ut fra siden.

Slet også med valget, men er kjempefornøyd nå. En stor fordel er at bagen er mye større. Spesielt for meg som skal bruke den nå i vinter....

Bare spør om du lurer på mer. Svarer så godt jeg kan!!!

vi har brukt classic utgaven av Ew i litt over et halvt år nå, til to åringen vår. Den har også glidelåser for å regulere ryggen, og disse fungerer supert. Har ikke hatt noe problemer vi ihvertfall.

Men det er viktig at de enten er helt oppe eller helt nede for å minke belastningen. Lett å glemme seg og bare dra dem halveis opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...