snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 ... å nei å nei å nei! Ser at du har testet neg. i to dager nå, og føler så veldig med deg. Men jeg klarer ikke annet enn å være avventende til blodprøvesvaret kommer - jeg vil så gjerne håpe i det lengset for deg vetdu:-) Mange stoooore klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327277-kj%C3%A6re-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Hei vennen. Blodprøven var også negativ.... (åååååå *grrrr*) Fikk egentlig sørget fra meg i går, samt at jeg har snakket en del i tlf i dag og fåt lettet hjertet mitt til venninner ) Men vondt er det. Syns ikke stemningen på ass.befr gjør dagen noe bedre heller.... Denne krangelen mellom flere, får nesten dårlig samvittighet når jeg leser utsagn som "det virker som dette er et forum bare for de som tester negativt" osv.... Etter det "gledesdreper"-innlegget..... Mister helt lysten til å skrive noe (selv om jeg ikke er med på kranglinga altså! )) Men koselig med innlegg fra deg, Brumm og Spira ) Føler at det snart bare er jeg, du og Brumm igjen her...av de gamle sliterne altså.... Ingenting jeg ønsker mer nå enn at også vi skal gå 2007 i møte med en bebis i magen... Har felt en del tårer for oss alle sammen både i går og i dag. Snakka lenge med bestevenninna mi som bor i Oslo, og fortalte henne mange av historiene pra ass.befr. Hun fikk helt hakeslepp.... Fortalte bl.a om norcathy som hadde sitt 12.forsøk i sommer og ble gravid med tvillinger. Etter å ha sett hjertene slå, viser det seg at hun mistet rett etterpå. Begge to.... Det er så jæ*** urettferdig at noen må streve og slite sånn. Alt vi skal gå gjennom!!! Er det rettferdig? Det synes ikke jeg. Kjenner at det gjør skikkelig vondt å ikke lykkes. Det er tøft å skulle motivere seg igjen, håpe igjen, tro på positiv test igjen, og ikke minst det å skulle tenke positive tanker!! Føles litt mer meningsløst for hver gang...... Men nå kommer det som er bra : Jeg får gå på nytt forsøk allerede neste mens (som altså kommer til uka!!!!) Time til innsetting ca i uke 40!!! Så her går det slag i slag!!! Det ble en stor opptur for meg. Nå må jeg legge dette forsøket bak meg......... Hvordan går det med deg da? Har du det bra? Når begynner du å spraye? Ser ut til at vi følges en stund framover igjen. Ha en riktig god helg, takk for omsorgen ) Stoooooooooooooooooooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327277-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-6328392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 Kjære, kjære deg! Så forferdelig urettferdig at blodprøven også var negativ, det skulle ikke være mulig - du som hadde gulle-egget, akupunktur, flott slimhinne, go' følelsen og ALT. Man kan virkelig lure på hva som egentlig skal til for å bli gravid... Det finnes ikke rettferdighet i dette, ikke på noen måte! Men som du selv sier - det kommer flere sjanser etter dette, og til slutt må det da klaffe for oss også. Blir det innsetting i naturlig sykluss for deg denne gangen? Du sliter jo med hormon-bivirkninger, og kroppen din har virkelig fått kjørt seg det siste året. Tank på alt det utrolig vi utsetter den for - men noe så "enkelt" som å bli gravid (som tross alt er det mest naturlige i hele verden) DET klarer den ikke. Prøver enda å ha et positivt forhold til kroppen min, trener en del og likere å kjenne at den fungere. Men rynken sniker seg innpå, grå hår dukker stadig opp og kroppen er ikke så fast og fin som den en gang var... Jeg blir gammel - uten å ha fått barn! Jeg hater det... Blir det akupunktur på deg denne gangen også? Jeg har ikke fått nåler på mange uker. Ser at Brumm skriver at det er godt med noen behandlinger før nytt forsøk for å "rense" kroppen, men foreløpig har jeg ikke bestilt noen ny time. Mulig jeg gjør det når det nærmer seg spraystart i uke 42, men jeg får se. Blir så lei av å bruke tid og penger på noe som ikke gir resultater... Men i dag skal jeg bruke penger på noe bra: Tapas og vin med ei venninne på Grünerløkka, gleder meg masse til jentekveld. Mannen er på rype-jakt, så jeg er "home alone" noen dager og kan kose meg akkurat som jeg vil:-) Håper du (etter forholdene) får ei fin helg - når det gjelder denne kranglingen her inne orker jeg ikke bry meg. Sånn idiotisk ting slutta jeg med da jeg takket for meg på "Bli gravid" - her inne er vi voksne nok til å heve oss over sånt:-) Mange tanker og gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327277-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-6328575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Nå må jeg fly, er blitt invitert på restaurant sammen med sambo og lillegutt ) Det blir koooselig!!! Kos dere ute i dag dere også!! Jeg har hatt noen turer på Grunerløkka, da jeg bodde på Carl Berner før i tiden ) H e he Vi får følges videre snøfilla - vi gir oss ikke vi ) Ha en riktig goood helg, snakkes ) Goood klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327277-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-6328666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå