Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Noen som har forslag til bra babyutstyrsbutikker i Bergen? Jeg bor utfor Bergen, og har ikke så god peiling på hvor slikt er, så jeg trenger litt hjelp=)
Denise:-) Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 simo-butikken er en bra butikk. husker ikke helt hva gaten heter, men den ligger nesten helt mot sjøen på vei ut mot Nordnes. Nå er jeg ikke fra Bergen selv, så beklager dårlig veibeskrivelse. Men de har veldig bra utvalg der
2 boys & now pink Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 De har en flott butikk med sukkerhuskaien, der hvor hurtigruten og colorline går...
lillemy73 Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Hei du! Masse babybutikker i Bergen.. =) simobutikken er nevnt, ligger i c. sundtsgt. 38, den som ligger ved hurtigrutekaien heter babyutstyr as (ligger i nøstegt. 39). Ellers har du brio-butikker både på lagunen, vestkanten og åsane senter. babykos ligger i kalfarveien (den som tidl lå på kråkenes), stor butikk!! Finnes en troll-butikk på espeland (hardangerv., i nærh av arna), og en reflex-butikk på lagunen. En del butikker også på nesttun. Ellers anbefaler jeg rett og slett å sjekke gulesider.no for adresser, kart osv. Lykke til, kos deg med shoppingen!! =) klem
Mille-k Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Ligger en babyutstyr butikk på Midttun og, ved skobutikken og ikke langt fra Jysk.
Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Tusen takk for alle svar, får se om jeg ikke klarer å finne barnevogn osv nå snart jeg også=)
studentbaby Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Sjekk denne linken: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=Sted%3A%22Bergen%22+Bransje%3A%22Barneutstyr%22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå