Gå til innhold

her var jeg igjen gitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hang en del her inne under forrige svangerskap, og nå er jeg her igjen gitt... :)

Var ca 87 da jeg ble gravid, nå er jeg 91kg og 24 uker på vei. Ikke den verste økningen, og jeg håper å kunne holde denne linja framover. Blir spennende å se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du sitter her inne hver gang jeg titter innom bim. gjør du ikke annet enn å sitte på ræva? kanskje ikke så rart at du sliter med overvekt hvis hele din hverdag går ut på å bimme og trykke i deg kaloririk mat.

Skrevet

overse denne idioten kaping:)

Du har vært kjempeflink!

god klem til deg!

(anonym veier sikkert 400 kg og sliter med selvtilliten)

Skrevet

jeg veier 62 og er 173, så der tok du feil:) er i min 24 svangerskapsuke og sliter absolutt ikke med selvtilliten:)

Skrevet

lov til å være nysgjerrig på hva som får dere til å veie 90+....

Skrevet

Hehe...stakkars anonym!!Synes synd på han/hun/det....

Tenk å være så jævla tett i skallen så barnslig å patetisk at DET må gjemme seg bak anonym!!

HAHA ler så jeg griner:))

Jeg tviler ikke på at jeg sikkert og må innom her pga vekta i slutten på svangerskapet..-skal du ikke slenge litt dritt til meg å og da,tøffe anonym??

Skrevet

Det kan da være så mangt.....du vet at man kan legge mye på seg pga medisiner som man er avhengige av og ta pga sykdom? Kan være så mangt som får folk til og veie over 90kg. Jeg sliter veldig med vekta, synes jeg er stygg og fæl, spiser lite, får ikke lov av legen og trene siden jeg sliter med en sykdom som gjør at jeg aldri må tappe meg for energi, men går bare opp i vekt. Burde sikkert vært og gått meg en tur i stedet for og sitte her og svare deg, men synes bare du burde tenke deg LITT om før du skriver i vei.....du sårer, er du klar over det?

Skrevet

Velkommen skal du være Ka-Ping! ( stilig nick)

Skrevet

Hei Ka-ping!

kan vel melde meg inn her jeg og nå da..Er også i uke 24 og veier 91 kg..

Men jeg veide jo 80 da jeg ble gravid, så har jo gått mye mere opp enn deg da..Til tross for heavy trening...Blir spennende å følge utviklingen ja :-)

Og til anonym over her (som heeelt sikkert ikke skryter på seg idealvekt), har jeg bare en ting å si : Whatever.

Skrevet

Du anonyme som kommer med slike utsagn på dette forumet, må jo være helt blåst i hodet! Eier du ikke folkeskikk?

Du må i så fall ha veldig lite å fordrive tiden din med, når du selv sitter på ræva og glor inne på forum som du egentlig ikke hører og presterer å skrive inn slik dritt.

Jaja, stakkars deg som har et så snevert syns på folk som er kroppslig annerledes enn deg........

Skrevet

herregud så provosert jeg blir av denne provoserende anonyme!!!!!!!!!!! jeg klarer ikke å ignorere!!!!!!!! jeg blir gaaal!!!!!!!!!!!! hva skal vi gjøre?

Skrevet

nå har jeg skrevet på ris og ros.... håper at webmaster gjør noe med denne anonyme som ønsker å såre andre mennesker....

Skrevet

Og jeg er nysgjerrig på hva som får deg til å være såpass høy og veie så innmari lite!

Null former, null pupper, null lår og null rompe antar jeg, du er vel mest misunnelig?

En annen ting, du er klar over at det finnes jenter som veier over 90 kg som garantert er fastere i fisken enn deg? Enkelte håndballjenter feks

Ta dine fordommer med deg et annet sted, du -pinglete anonym :)

Skrevet

Hihi. Hører hjemme her jeg også nå. Har gjort det i noen uker egentlig, men har ikke skrevet noe her inne for jeg føler ikke at jeg har noe problem. Nå har nåla passert 98 kg:) Var 81,5 når jeg ble gravid. (har 10 dager til termin.) Stresser ikke før jeg ser om det beveger seg nedover igjen når krapylet har kommet ut.

Jeg skjønner ikke poenget med å rakke ned på folk her inne. Anonym som sier at du har "perfekt" vekt, hvorfor er du her inne i det hele tatt?

Synes egentlig det er greit at folk leser og svarer her selv om de ikke er "feite nok", men da hadde det jo vært fint om det var noe konstruktivt de kom med da... Hva er vitsen med å svare på innlegg bare for å være stygg?

Skrevet

Hva gjør Anonym inne på denne sida hvis "det" veier 62 kg og er 172 cm høy??????? Da er et vel andre sider "det" kan være på???? bare spør jeg asså... synes det er litt rart!!

Skrevet

Hei Ka-ping...

Ser visst ut til å støte på deg overalt, unntatt på treff... hehe... Må vell se til å komme meg på treff snart.

Hører også til her inne jeg og men er ikke så veldig aktiv når det gjelder å skrive, men leser ofte innlegg...

Velkommen skal du være, å se på det slik det er tross alt positivt at dugår opp i vekt... De forsvinner igjen når ungen er ute...

Skrevet

Tror ikke anonym har lest tilbakemeldingene en gang.... Bare snoker rundt over alt her og skriver inn hat meldinger på alle innlegg... Sikkert bare sjalu... Kanskje ikke fruktbar og må hakke ned på andre,er jo noen som ikke er helt som de skal som faktisk tror det hjelper... Samme type uvitenhet som menn som voldtar jomfruer for å bli kvitt HIV... Er bare uvitenhet og dummhet og i visse tilfeller er det greit å ignorere det.

Skrevet

oj, jeg bruker vanligvis ikke bry meg om hva anonyme skriver, men nå blei jeg litt satt ut... klart jeg har mine årsaker til overvekten - og det går nok ikke bare på å sitte på ræv og spise kaloririk mat, kjære anonym... men jeg syns faktisk ikke jeg skal være nødt til å forsvare og forklare meg på et forum som er laget nettopp for oss som har noen kilo for mye å leve med!

jeg kommer nok til å være 90+ resten av svangerskapet også, så her er jeg, jenter - i minst 4mnd til (termin 8.jan)!

Skrevet

Tenkte hmm i alle dager har jeg skrevet det??? men nei bare noen med nesten likt nick:D:D thi hi..

Skrevet

Torvald tåke... hmm skulle jo egentlig ha svart under *anita76*da:D:D

Skrevet

Ta det med ro ka-ping, jeg sitter en del på denne stolen, så da må det vel også være årsaken at jeg veier så mye som jeg gjør..... "godt tenkt anonym"!

Ser at du har fått masse støtte og her får du min også!! Stå på, og det burde ikke være nødvendig å drive forklare uvitende folk om hvorfor man er overvektig. Man sliter nok som det er og i tillegg er man gravid !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...