mayreen85 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg er bare 35 uker på vei, men har i et par uker slitt med disse lynende vonde smertene som kjennes som om de river og sliter nedentil i forbindelse med kynnere. Er så vondt og kommer så plutselig at jeg ikke lenger tør å kjøre bil!! Har også måttet slutte på skolen. Gruer meg til fødselen når the real thing skal være så markant verre at du ikke er i tvil om at det er i gang.... Er det uvanlig? Ingen andre som har/ har hatt slike smerter? Noen råd om hva jeg kan gjøre?
Edelweis Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 hvis du har kynnere som ikke avtar når du legger deg og hviler skal du ta kontakt med føden! sterke kynnere kan gå videre til ekte rier!
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Heisann! Kjenner til kynnere... Har mange og noen vonde.. Det gir seg med en varm dusj og litt hvile. Ta det med ro og hvil deg ofte. Det funker for meg..:-) Lykke til!!
mayreen85 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2006 De gir seg heldigvis/uheldigvis fort. Er bare sånn jeg vet at de ikke er ekte rier, men de gir seg ikke ved endra aktivitet. Må bare bite tenna sammen og håpe på at de gjør at fødselen nærmer seg raskere, blir lettere el noe. prøver å tenke positivt, men får lett hetta! Hadde jeg bare visst for sikkert at de hadde EN ELLER ANNEN FUNKSJON, hadde det vært så mye mer motiverende, heller enn avskrekkende.... sukk
Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 høyst sannsynlig så har disse kynnerene/modningsriene god effetk siden de er så vonde:-)) jeg hadde det slik i siste tiden, og var moden og hadde 4 cm da de skikkelige riene satte inn! en ide er å ringe føden for en sjekk, slik at dette ikke går over i skikkelige rier m en prematur baby som resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå