*Lucia* Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei! Ja, det begynner å skje litt i huset nå. Til neste uke kommer veggene på plass! Det blir fint!! Gleder meg masse. Leste at du skal på basseng trening. Hvordan har du fått det? er det gjennom legen? Kunne tenkt meg å svømt litt jeg også, men det er kanskje bare for de med bekkenløsning?
*Lucia* Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. september 2006 dytter litt jeg! Du koser deg kanskje med broderiet! Nå skal jeg snart hjem fra jobb og det gleder jeg meg til.......!!! :-)
rødhette* Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ikke vært på bim før idag, bare vært sammen med min kjære før idag etter han kom hjem etter 2 døgn på reise med jobben Ikke brodert noe idag.. enda.. hehe Hvis du logger deg på msn seinere, eller stikker innom hos oss, kan du få tlfnr til fysioterapeuten min, så kan du melde deg på bassengtrening du også. Det er hun som har det, og det var visst veldig få som var med. Så regner med du kan få plass hvis du vil, selv om du ikke har bekkenløsning. Du kan jo ringe henne og spørre iallfall. Hun sa at hvis man ikke hadde henvisning fra lege der det står bekkenløsning med gangvansker, så må man betale 90 kr for hver gang. Er mandager kl 13, neste gang (som blir min første) er 25.9. Gruer meg litt, jeg... Er egentlig ikke så glad i basseng, og er litt nervøs for evt. hvem andre som er der hehe.
rødhette* Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Forresten, bra de skal få opp veggene da!
*Lucia* Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2006 Jobber egentlig fast hver mandag, men jeg kan sikkert få endret litt på det! Koslig å få hjem samboeren da! :-)
rødhette* Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Ja, veldig koselig! Hvis du får endra på det, og vil ha nr til fysioterapeuten jeg har vært hos, får du si fra Hun blir sikkert bare glad for å få med flere. Hadde vært alt fra 1 og oppover med på bassengtreningene... *nervøs*
*Lucia* Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2006 Å, ja det var ikke mange! Jeg skal høre med sjefen til uka. Sliter litt med å gå noe særlig turer om dagen for jeg får så fort vonde kynnere. Og fotball spiller jeg ikke akkurat om dagen heller så det blir så lite trim! Er liksom ikke noe særlig bare å ese ut og sitte stille heller..... :-( Det går nok bra i bassenget, men skjønner at det ikke er noe særlig hvis du ikke er så glad i vann.... Er det bare for gravide?
rødhette* Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Var visst sånn at andre utenom gravide kunne bli med, men var for gravide i utgangspunktet og stort sett gravide som var med... Så jeg aner ikke hvem andre som evt. dukker opp når jeg skal den 25. Er nervøs, både pga selve bassenget, og er jo spennende når man ikke vet hvem andre som er der, og hvor mange.... Litt skummelt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå