-carina- Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Satt her og surfet litt på internett... Tenkte kanskje jeg skulle finne noen fine baby-dikt. Og så kom jeg bort i en internett-siden som var så utrolig, ufattelig trist! Det handler om ei lita jente som ikke fikk leve så lenge. Siden er så veldig bra laget, så man kan bare ikke la være med å bli grepet... Hvis dere vil ta en titt, er linken her: http://www.viktoria-dahl.net/default.asp Men jeg advarer dere, ikke titt på denne om dere ikke er rede for å felle noen tårer... Etter å ha sett på denne, måtte jeg bare tasse bort og titte på gullet mitt. Så ufattelig heldig jeg er, som har en velskapt, frisk gutt! Man skal ikke ta det for noen selvfølge, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Har vært inne på den siden før, og den er bare kjempe trist. Husker jeg gråt og gråt..... Vi skal være evig takknemlig for de flotte, friske ungene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 sukk...gråt fryktelig når jeg så på den siden der:-( må være forferdelig å gå igjennom noe sånt! måtte sitte med Amandus inntil meg en god stund etter jeg så på det... man skal være taknemlig for det man har ja og at vi er heldig som har barna våre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Begynte å gråte omtrent da jeg så hva siden handlet om... Sambo er hos foreldrene sine med gutten vår og jeg skal ut på kino med venninner, men nå skal jeg jammen svinge innom der på vei ut, bare så jeg får gitt lillegutt en stor klem og kost litt med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå