Gå til innhold

Tårene triller...


-carina-

Anbefalte innlegg

Satt her og surfet litt på internett... Tenkte kanskje jeg skulle finne noen fine baby-dikt. Og så kom jeg bort i en internett-siden som var så utrolig, ufattelig trist! Det handler om ei lita jente som ikke fikk leve så lenge. Siden er så veldig bra laget, så man kan bare ikke la være med å bli grepet...

Hvis dere vil ta en titt, er linken her:

http://www.viktoria-dahl.net/default.asp

 

Men jeg advarer dere, ikke titt på denne om dere ikke er rede for å felle noen tårer...

 

Etter å ha sett på denne, måtte jeg bare tasse bort og titte på gullet mitt. Så ufattelig heldig jeg er, som har en velskapt, frisk gutt! Man skal ikke ta det for noen selvfølge, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært inne på den siden før, og den er bare kjempe trist. Husker jeg gråt og gråt.....

Vi skal være evig takknemlig for de flotte, friske ungene våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk...gråt fryktelig når jeg så på den siden der:-( må være forferdelig å gå igjennom noe sånt! måtte sitte med Amandus inntil meg en god stund etter jeg så på det...

man skal være taknemlig for det man har ja og at vi er heldig som har barna våre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å gråte omtrent da jeg så hva siden handlet om...

 

Sambo er hos foreldrene sine med gutten vår og jeg skal ut på kino med venninner, men nå skal jeg jammen svinge innom der på vei ut, bare så jeg får gitt lillegutt en stor klem og kost litt med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...