Gå til innhold

Juni: Yes - nå går han :-)

Anbefalte innlegg

Endelig gikk han i går. Hele familien i ekstase, hehehe. Selv syntes han åpenbart ikke at det var noe å lage sånn oppstuss av og tok nyvinningen med knusende ro.

Jeg er så glad for at han ikke begynte å gå i barnehagen - da hadde jeg rett og slett blitt lei meg... (jadajadajada - fryktelig hønemor til denne minstemannen min).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6327018-juni-yes-n%C3%A5-g%C3%A5r-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott dag, gratulerer:-) Jeg må visst være særlig glemsk for jeg var sikker på at Håvard gikk? Syns da han gikk da vi traff dere i sommer?

Så fint at han ville "vise" dere først og ikke barnehagen. Hils mann og barn. Jeg rekker ingen ting om dagen, tøft å begynne å jobbe.....

slik det var hos oss, så tok han et steg hjemme, to i bhg, og da han gikk- så gjorde han det først hjemme. Men det er jo en prosess slik jeg ser det- de kan jo ikke plutselig gå. Er det bare jeg som tenker slik? Det tok jo mange dager fra MAthias tok et steg til han kunne gå...

Annonse

Jeg tror det er litt forskjellig fra unge til unge. Håvard kunne gå når han først tok sjansen på å prøve - men det kan jo hende det er fordi han ventet såpass lenge. Han har vært veldig stødig lenge - men har ikke turt å prøve å gå - det har vært for skummelt. Eldstemann var mere sånn som først tok ett skritt og så noen flere over noen dager før han skjønte at han kunne gå. Mellomste husker jeg ikke - hun var ti måneder - og plutselig gikk hun - husker ikke helt hvordan det artet seg.

Neida - han har ikke gått før nå. Han reiste seg tidlig, og vi trodde han skulle gå tidlig også, men det gjorde han altså ikke. Han har vært kjempeflink til å gå så lenge han har hatt noe å holde i - men har ikke vært interessert i å slippe seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...