Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Hei igjen. Lager en ny tråd jeg. =) Vi har første pp nå, eller det vil si, den er vel over nå da.. Hadde IKM på tirsdag/onsdag, men har fortsatt ikke fått den, men spotter litt da, så mulig jeg tar en test i morgen. Bli litt giret av simsala her. Hun hadde også hatt det sånn, og hun hadde testet positivt i dag. Så er håp da. Vi har bestemt oss for ikke å si at vi prøver til venner/familie, før det er blitt en liten spire og vi er sikre på at den henger fast. Er litt sånn at blir det så blir det. Ikke noe stress. Har sex fordi vi har lyst, men prøver å ha sex rundt el, men han vet ikke når jeg har el, er redd for at han da kommer til å tro at jeg kun vil ha sex med ham av den grunn. Men jeg har lyst på ham hele tiden, så det er ikke noe problem. Jeg er snart 23 (under en måne igjen), og sambo er 29. Har vært sammen i litt over 7 år, og har hus, hund, stv, og alt egentlig, nå er det bare et barn eller flere som mangler. Dere da? Klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 15. september 2006 Dytt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6327123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
september troll på vei;) Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Hei! Ferdig med lunsjen alt? Vi slutta på pilla i Juli, og har giftet oss etter det, og vært på ferie, så det har liksom ikke blitt noe særlig prøving. Og det var vi også veldg enige om før vi slutta. Vi har nemlig hatt venner som har prøvd for harde livet, uten at de har hatt noe trøbbel egentlig, bare av utålmodighet. Og sånn vil ikke vi ha det. Men da vi kom hjem fra ferie, mensen var over,og hverdagen igang igjen, blei det litt fokus på det likevel. Vi driver å tuller med at vi har en liten gutt i magen og sånn. Og mannen syns det er artig at jeg er på BIM. Igår blei jeg plutselig så sikker på at det måtte være noe. Idag er jeg ikke så sikker. Vi har leilighet enda, men snuser litt etter ok steder å bo i oslo området, så vi får se hva det blir til med tiden... Har du noe symptomer da?? Har du ikke testet enda? Hvordan greier du det? Jeg syns jeg er full av symptomer jeg, og idag har jeg hatt voldsomt mageknip, og tisset 3 ganger siden jeg våknet. Har liksom lyst til å teste, men vil ikke heller.... klem;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6327329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2006 Hehe.. Nei.. Planen var å vente til mandag med testing, men det tror jeg ikke jeg greier nå. Har litt symptomer, men er så innstillt på at jeg ikke er gravid at jeg kjenner egentlig ikke etter de. Men har jo tisset 5 ganger siden jeg sto opp i dag (men har durkket noen kopper kaffe også i dag da, så er sikkert derfor), var oppe i natt å tisset også (men da våknet jeg fordi hunden min var litt rar, så jeg lute på om han muligens kom til å spy, og når jeg våkner blir jeg ofte nødt ned å tisse), hadde mens smerter på mandag og tirsdag da... Men fortsatt ingen mens. Så er litt spent egentlig. Prøver å innstille meg på at jeg ikke er gravid, og heller håpe på en gledelig overraskelse. Alt er liksom så nytt enda, mulig det endrer seg etter som pp´ene går. Har fridd til samboeren min jeg da (i mai i år), så håper på giftemål neste sommer, kansje blir det barnedåp istedet.. Men vi har vært forlovet i litt over 6 år, og bodd sammen i over 7... Bor forresten oppe ved Molde vi. Gamle er dere da? Og gratulerer som nygifte!!! =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6327505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2006 *puff* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6328284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
september troll på vei;) Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Håper det blir bryllup på dere da!!! Eller baby...;=) Utrolig fint å gifte seg hvertfall, så gled deg. Den største dagen i mitt liv, så langt, og håper det kommer flere store øyeblikk. Jeg er også litt innstilt på at jeg ikke er gravid, men så tror jeg det litt likevel. Har egentlig en filosofi på at jeg skal tenke motsatt av hva jeg vil, for da bringer det lykke... Helt latterlig, men er nå slik jeg da;) Til eksamener og alt. Jeg er snart 26, og han er 33. klokkene ringer i hans testikler da vet du;) Har dere mange venner som har barn da? HAr vært og spist lunsj med mamma idag, og da sa jeg at jeg hadde begynt å tenke i barne baner;) Spennende å høre om hennes opplevelser rundt fødsler, og hun syns sjekking av EL slim og tappen hørtes rart ut. Hun er jo av en litt annen tid da, og syns menstruasjonen er så naturlig og flott. Vet ikke helt om jeg kan si meg enig med henne i det. Jeg har murringer i magen, og de er tiltakende, så det er nok tr som melder sin ankomst. gi en lyd om du tester da. Du har jammen vært flink!! hva driver du med? Jobb, skole ellers? Vet alle rundt deg at dere er igang? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6329647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 15. september 2006 Aller først.. Jeg deler ikke hennes oppfatning... Syns mensen stort sett er noe herk.. Skulle vært av og på knapp på det der.. Slik at man kunne skru på mensen og fruktbarhet når man ville ha barn, og ellers så kunne det vært null mens. hihi.. Litt vanskelig å få til ja sikkert, men hadde vært utolig fint.. Har en del venner med barn, men har også en del uten, så havner vel litt sånn midt på treet jeg da tenker jeg. Dere da? Ja, menn er jo ikke på topp hele livet de heller, selv om de gjerne vil tro det selv.. Hva syns moren din om at dere prøver da? Mamma vet ikke at vi prøver, men jeg vet hun ønsker seg barnebarn, så gleder meg til jeg kan fortelle henne at hun skal bli bestemor. Mange som vet at dere prøver da? Vi har bestemt oss for ikke å fortelle det til venner/familie før vi har lykkes og vet at spiren sitter godt fast. Er så redd for å måtte fortelle alle vi kjenner, at dessverre... Det ble ikke noe likevell... Har en venninne som har opplevd det noen ganger, og det tror jeg er utrolig tøft.. :-/ Jeg jobber som teknisk tegner på arkitektkontor. Du driver med da? Ellers så har jeg jo mange interesser og hobbyer da, problemet er vel helst at det blir så lite tid.. Jeg hekler en del, skruer litt bil innimellom, pusser opp et gammelt hus når vi har råd og tid til å gjøre noe, så nå driver vi å bygger veranda. Så er jeg veldig glad i dyr, har jo hund selv, syns ikke det er så kjekt å ta fjøsen for pappa da, men gjør det når det kniper også, slik som nå, når han er borte en tur, så tar jeg over litt.. Men det går jo greit da. Syns liksom han har rett på litt fritid også.. =) Jeg er veeeeeldig sosial av meg, så jeg er ofte ute å snakker med venner og besøker folk. Og jeg liker veldig godt å ta en tur på kino, ut å spise, o.l. Liker at det skjer noe rundt meg. =) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6329848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
september troll på vei;) Skrevet 15. september 2006 #8 Del Skrevet 15. september 2006 deler heller ikke hennes syn på denne mensen;) Vi har noen venner som prøver, et par som har mistet, og noen som begynner å snakke litt om det. Jeg hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skulle si noe til hverken mor eller venner. Da vi kom hjem fra bryllupsreise begynte spørsmålene. Jeg har vært plaget av litt mellomblødninger p.g.a pillene, så det var egentlig hovedgrunnen til at vi slutta med pilla. Så jeg sa det da...til mine to beste, og angrer meg ihjel nå!!! For nå blir det spørsmål om det, og mye lettere å snakke om, og det vil ikke jeg. Derfor har jeg tenkt å late som jeg får mensen denne mnd. Slik at vi kan le godt av min symptomjakt i ettertid....heheh:) En venninne sa nettopp det du sier; det blir et press når alle vet det, så ikke si det til noen. Jeg er sykepleier jeg. Din jobb hørtes spennende ut! Også så aktiv da gitt! Jeg er jammen kjedelig jeg;) Liker å strikke litt. Lese, se god film, drikke vin ved kjøkkenbordet og prate skit;) og liker å ta bilder, men er ikke flink da;) bra du hjelper pappaen din! Sant som du sier, viktig at han også får seg en tur. Vi skjønner liksom først de tinga der når vi blir voksne. Tenk når vi var små og trodde foreldre kun var til for å tilfredstille oss;) Noen tror det desverre hele livet. Hva tenker du om det å gå gravid da? Jeg syns det ser så godt ut jeg. Gleder meg veldig til det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6330023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. september 2006 Syns ikke du hørtes kjedelig ut da. Jeg liker også å lese litt, men hår skjelden tid da, kjøpte med et nytt fotoapparat for noen uker siden, et nikon d70, syns det er kjekt å ta bilder, og tar mange, men kan ikke si jeg er noe spesiellt flink da... men øvelse gjør mester. i allefall så håper jeg det. =) Tar gjerne et glass vin eller to, men må ha noen å ta de med, og sambo syns ikke noe om vin, så har 6 flasker stående å vente på kjøkkenbenken til en passene anledning.. Har sånn vinlotteri på jobb på fredager, og jeg har så utrolig med flaks når det gjelder dette lotteriet. Bare så synd det ikke gjelder lottotrekningen på lørdager også.. Tenkte jeg skulle prøve meg på litt strikking nå fremover, så har lastet ned alt som er av "strikkeskoler" på internett.. hihi.. Er utrolig synd på de som aldri slipper taket på foreldrene sine.. Har en kompis som fortsatt har "navlestrengen" fast i moren sin.. Og han er 28.. Syns på et vis det er litt skummelt dette også jeg.. Og utrolig spennende. Må jo være deilig å kjenne at du gir liv til et annet menneske.. Kjenne livet inni magen.. =) Så jeg gleder meg ja. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6326960-litt-rart/#findComment-6330175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå