Gå til innhold

El tester, hva har jeg missforstått?

Anbefalte innlegg

Når sant skal sies har jeg ikke lest bruksanvisningen så gjennomgående nøye på el testene, skulle egentlig ikke bruke dem med det første. Men de har jo lagt der og jeg begynte å teste. Fikk positiv test onsdag, torsdag og fredag. Har sett folk si her at man ikke trenger teste etter 1 pos test, men jeg tester lell jeg. Hvor lenge er det vanlig å ha positiv el tester da? Har jo ikke el slim, det hadde jeg forrige helg. Hva er galt med meg dah? Tok tom en gr test i dag, ikke uventet neg, noe annet ville vert et mirakel...Noen kommenterer fra dere hjelpsomme, erfarne prøvere?

Fortsetter under...

Hvilken eltest bruker du? Jeg bruker www.billigtest.de sine denne mnd, og testene er til å bli rare av. For i to dager da jeg fikk to tydelige rosa streker opp trodde jeg at jeg hadde el. El-slimet var også der. Men så leste jeg nøyere gjennom bruksanv. og der står det at fargene på strekene skal være like sterke. -Kanskje er det dette du blir frustrert av også? Ellers så er det visst normalt å få pos test i et par dager. Mine tester ble bare svakere og svakere på teststreken, (den streken som gir resultatet altså).Og nå er jeg på min 18.dag, nyttet ikke å teste tror jeg om jeg hadde flere igjen i pakken. Nei, håper graviditetstestene deres er bedre. Hvis ikke er det tilbake til CB sine.

Jeg har brukt quick respons testene. Men det var fortsatt utslag i dag også, dag 19 i syklus. Men hvordan skal jeg da tolke meg til å ha hatt el når testene har gitt utslag i 4 dager. Har faktisk bestemt meg for å legge hele baby greia på vent. Er litt usikker på å bli gravid, har jo en 4 åringer så det er på tide. Men....jeg er da fortsatt ung da....alt til sin tid. Jeg liker IKKe gravid testene fra billigtester, jeg brukte dem forrige pp, har cb i beredskap til IKM uke 39, fredag 29.09. Når har du IKM ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...