Gå til innhold

Første legebesøk på mandag! :)


Gjest

Anbefalte innlegg

På mandag skal jeg til legen for første gang. Litt langt uti svangerskapet kanskje, blir 11 fullgåtte uker på mandag. Jeg gleder meg voldsomt til å få vite mer om hvordan ting ligger an, men nå har nervene begynt å melde seg! Tenk om han sier at jeg ikke er gravid! Hehe... vet det er ulogisk, men tenker det likevel. Også har jeg blitt redd for at han ikke skal finne noen fosterlyd. Uff, jeg vil jo helst tenke at alt er i skjønneste orden, det er merkelig hvor engstelig man blir når man står midt oppi det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke sikkert de finner fosterlyd så tidlig. jeg var hos jordmor i dag(uke 12) og hun sa det ikke var sikkert vi fant lyd, men vi gjorde jo det da:) å den var knall tydelig:) Så det var jo gøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare henge meg på denne her... jeg skal også nemlig til første legetime på mandag:) og tenker akkurat det samme... er det noe... eller ikke.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg skal til første time tirsdag. Er da 11+4. Jeg gadd ikke bestille før siden jeg alt har vært på 2 UL og sett at ting er bra med den lille. Vi fikk tidlig UL siden vi mistet i vinter. Så jeg gleder meg mest til å fylle ut papirer og få tatt de vanlige prøvene osv. I tillegg så er det nå en vikar for min fastlege som har permisjon ut året. Blir spennende å se om kjemien stemmer med ny person. Likte så godt den forrige legen.

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag blir en spennende dag for mange den visst:)

 

skal også på mitt første legebesøk da...har vært på tidlig ul og på legevakten da, pga blødninger...har sett hjerte slå...men er redd jeg har mistet nå:(

 

men vi får håpe på det beste:)

 

 

lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...