Gå til innhold

Oktober: Veldig nedtrykk.....


snuppsnupp

Anbefalte innlegg

Er det flere som har et veldig nedtrykk om dagen.Lå 5 timer i natt og fikk ikke sove pga et voldsomt trykk nedover.Trodde den skulle poppe ut snart:-))Hadde ikke kynnere samtidig heller men det var intenst.

Noen med erfaring på at dette betyr at ting skjer snart:-) Er snart i uke 37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppsnupp... Jeg også har innmari mye nedtrykk for tiden... Snart i uke 37 selv:) Har heller ikke kynnere bare voldsomt press nedover... Noen ganger kan det også gjøre vondt at det liksom "stikker" nederst i magen...Har hørt at det kanskje kan være hodet som fester seg og at den begynner å gjøre seg klar:) Magen min har også begynt å synke.. har din?? Når er terminen din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen min om onsdagen og han sa at hodet var festet og lå godt nedi, jeg har termin 12 oktober.Tror magen min har sunket litt nå ja.Når babyen hikker kjenner jeg det langt der nede:-)

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15 otober:) Er vi heldige får vi begge barna våre fredag den 13..hehe...

Jeg skal på kontroll om en uke..blir spennende og høre hva hun sier da for da jeg var der sist var ikke hodet festet ennå... Men mye mulig det har gjort det nå:) Hikkinga kjennes langt nede nå ja... mest på venstre side faktisk...Hikker babyen mye eller?? Det gjør min..hele tiden om natten nesten..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den hikker mye,men det er like mye på dagen som om natten.

Da har nok babyen festet seg tenker jeg.-).....Fredag den 13 ja,det hadde vært litt kjipt :-)) Huff,vi må knipe igjen akkurat den dagen da.-))

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min hikker også på dagen men det er om nettene det er slitsomt...:( Jepp vi får knipe igjen begge to.. håper vel egentlig lillegutt har kommet innen dagen jeg da*optimistisk her*..hehe

Lykke til videre du også så får vi se hvem som blir førstemann;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin fredag 13 (er ikke overtroisk saa det gaar nok bra;-) og vaaknet ogsaa i natt av mens lignende smerter og har hatt et voldsomt trykk nedover og foler at magen har sunket litt. Var hos spesialist paa sykehuset i dag og hun sa at det er helt vanlig og det vil bli mye mer av lignende fremover. Hodet til babyen har heller ikke festet seg (er 36 uker i dag) saa vet ikke om det blir enda mere press naar det skjer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...