Gå til innhold

7 uker i dag og og blødde ved ved første toalettbesøk.


...og så er vi fire...

Anbefalte innlegg

Har en datter på 1år og 9mnd og tror jeg hadde en tidlig SA før jeg ble gravid med henne. Tror jeg mister igjen nå. Kommer alt ut av seg selv, eller må jeg til legen?

 

Må vel kanskje forandre på nicket mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt legen/legevakten og hørt om du kan få hjelp/ undersøkelse. Det er vanlig å blø litt har jeg forstått, så det er ikke sikkert det er noe galt.

 

Håper det går bra med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at blødningene har tiltatt ved de 2 neste toalettbesøkene og at jeg har vondt i magen... Har jo et lite håp om at det skal gå over, men er en katastrofetenker og tror dermed at det er over for denne gang. Må man til utskrapning når det bare er 7 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles altid skummelt når sånn skjer!!!

Min erfaring er at hvis man forklarer situasjonen (og at man er fryktelig engstelig), får man raskt time hos fastlege. Men raskt, KAN bety at du ex må vente til i morgen. Det er jo ikke annet å gjøre enn å legge seg ned og slappe av uansett!

Hver gang det har sjedd meg, har jeg fått time dagen etter eller samme dag. Noen leger vil da gjøre en GU, men jeg har uansett blitt sendt til sykehuset for UL.

Om de vil gjøre en utskrapning avhenger om alt har kommet ut av seg selv, eller ikke.

Ønsker deg MASSE lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje satse på legevakten da, siden det er lørdag i morgen? Der har de vel kanskje uL-apparat også? Bor litt langt fra byen, så får vente til mann og barn kommer hjem. Kan jo ha en spennende kveld på legevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på legevakta på Linderud. Ble ikke en tøddel klokere. Tok urinprøve og fikk utskrift av journal som kunne fungere som henvisning til UL, hvis det ble nødvendig om jeg fortsatte å blø.Da kunne jeg ta kontakt med gyn.pol på Ullevål. Ville ikke måle HCG i blodet, det hadde ikke noe for seg.

 

Hadde lyst til å filleriste legen, men orka ikke å si så mye da jeg ikke hadde lyst til å begynne å stortute der inne. Alt jeg fikk sagt var at det ikke hjalp så mye å komme til timen.

 

Det var misbruk av 2 timer spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...