lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Jeg gikk ut i permisjon 29.08.06. Og skal dermed ha første utbetaling av fødselspenger i slutten av september. Men så hørte jeg snakk i at de ikke utbetaler fødselspenger før etter at barnet er født. Og fordi om jeg har termin 19.09.06, så har jeg ingen garanti for at babyen vil ut i før i oktober. Vil det da si at jeg ikke får utbetalt før i slutten av oktober? Er det noen som har vært borti noe lignende? Jeg kan jo ikke gå to måneder uten lønn.. Blir stressa av dette trygdesystemet jeg.. Håper noen av dere vet, og kan hjelpe...
candyland Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 er ikke helt sikker, men tror permisjonspenger blir utbetalt i slutten av hver mnd fra permisjonen starter.... altså er du garantert å få den føste utbetalingen i september..... men barnetrygden derimot kommer ikke før en mnd eller noe sånt etter at ungen er født
kona til kona har født Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Du får fødselspenger med en gang, altså vil vel du få din første utbet. 20 sept.
dansejentes mamma Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Kan vel ikkje stemme i og med at du kan ta ut permisjonen fra 12 uker før termin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå