Gå til innhold

ang pose i vogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei basson vogn..vet ikke hvilken modell..som vi kjøpte da tulla var 6 mnd (likte ikke den første vogna) Denne vogna er litt smal syntes jeg (har ikke bag til den, det er den for smal til) lurer på om noen kan anbefale en pose til den- mulig voksi pose blir for stor (etter å ha lest innpå her høres det ut til at det blir trangt med den i smale vogne)

Har en pose fra jeg var lita- veldig pent brukt. Ble kjøpt for 25 år siden, er i ull med glidelås på siden. ikke så veldig stor, kan nok brukes i max 1 år...fargen på denne er lys lys bers, noen var i vinrødt å marine farge har jeg sett... noen som skjønner hva jeg mener og kan si sin mening om bruke en slik sammens med skinn under? er disse bra nok i dag, eller? Tenker å vaske den godt...

Har også den første vogna etter datteren min som er romsligere og som vi kan bruke til sovevogn ute...hvis vi ser at bassonvogna blir for smal..

Har termin i februar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte min gamle pose som er 26 år gammel=) Det er en gammel skinnpose, sånn med fløyel utenpå og saueull/skinn inni. Der lå hun varm og god fra Desember til våren.

Var det ekstra kaldt hadde hun dress på seg, ellers var det nok med jakke/bukse.

Tror nok det går helt fint å bruke den du har, du kjenner fort om ungen er kald!

Skrevet

Hei e har basson og den er som sagt litt smal(kombi) men ellers ei super vogn syns e.Skal også hai februar og skal bruke posen som jenta mi har brukt.De er en som er laga av de samme som voksiposen men er som en "liten sovepose" men dattra mi brukte den til ho var 3 år og ho e stor for alderen.E har ikkje "gammel skinnpose" men den er sikkert kjempe flott å bruke.E hadde tenkt å kjøpe en slik når jenta mi va lita men ho var 2 mnd når e prøvde en slik og ho var allerede for lang!He,he de e ikkje lett men til slutt fann en bra som sagt.=)

Skrevet

Vi har kjøpt Basson-vogn, og har tenkt å ha min samboers 27 år gamle kord-skinnpose i den. Passer perfekt :-) Jeg er en stor fan av de "gamle" kord-posene da :-) Synes de er kjempegode og koselige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...