Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 er økt utflod tegn på fødsel? noen sier det er det! i de siste dagene har jeg hatt noen murringer i magen og ryggen. om natta så renner det (bokstavelig talt) utflod! våkner mange ganger å må tørke meg, ble bekymra for om jeg kanche lak fostervann jeg.. jeg ligger alltid naken da, det er det beste! i tilegg er hun mindre aktiv der nede å rører seg halvpaarten av det hun gjorde før! magen er konstant stein hard.! men det er vel ikke slik at fødsel kommer snart da? i det siste har jeg begynnt å gruve meg sånn! men det skal nåkk gå bra=)
maysa Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg har det akkurat som du.... Lurer på om det er deler av slimproppa som går. Er like usikker som du. Håper det er noen her inne som vet noe. Når har du termin?
Edelweis Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 dette lurer jeg også på! har det likt som HI her, men er så usikker! det er jo første mann som kommer , ikke lett å vite!
trebarnmam Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Ikke for å lage noe som helst skår i gleden. Men slik har jeg hatt det i ca 14 dager og det er enda 14 dager til termin.. man kan nok aldri vite når fødselen starter opp for alvor. Og dette er tredje min og ingen av de har vært like.
Duddlidu Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg er også førstegangs og lurte veldig på om det var slimproppen som gikk leenge pga økt utflod.. Men denne proppen møtte jeg for 2 dager siden, og jeg var ikke et øyeblikk i tvil!! Om jeg skal være detaljert så kom den i 2 deler med noen timer i mellom og var skikkelig ekkel. En diger klump som så ut til å være laget av gelatin.. så ut som gele om man ristet på papiret. Økt utflod er også forresten veldig veldig vanlig mot slutten av svangerskapet.
RagaMuffinBaby Skrevet 16. september 2006 #7 Skrevet 16. september 2006 hihi, må bare le litt godmodig, slimproppen ser ut som gele når man rister på papiret! haha, synes jeg ser deg, studentinnen, sitte og riste på papiret på doen.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå