Gå til innhold

November: 8 uker igjen til termin 6 november

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det endelig høst og man ser lys i tunnelen, snart avsluttes svangerskapet. Jeg har en jente fra før og venter jente nummer to :) Hvordan er formen deres?? Jeg er i fin form, men har noen dårlige netter i forhold til søvn pga halsbrann. Begynner også å bli rimelig stor, 12 kg opp og jeg håper virkelig at det stopper der. Har dere lagt på dere mye?? Jeg har ordnet vognen, sengen, vuggen og stelle kommoden og alle klærne er nå under rengjøring og klargjøring. Starter tidlig men man vet jo aldri andre gangen når det hele starter. Så må vel huset få en sikkelig rengjøring før det hele, vil at det skal være strøkent her, jeg har sikkelig reirbygging om dagen. Har dere???

hvordan er formen og dagene deres???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel akkurat som deg... har i grunnen alt klart nå! Terminen er 20. november, og jeg begynner å bli skikkelig klar for å se lille tulla vår!

Jeg pusser opp barnerommet, så dagene går med til det! Bruker litt ekstra lang tid ettersom det begynner å bli litt tungt. Sliter litt med bekkenet og ryggen... Har bare lagt på meg 5 kg enda, men det er fordi jeg har vært litt dårlig:-( Ellers er humøret på topp og jeg ser fram til den dagen Ingrid blir med oss hjem!

Jeg er såååååå klar!!!!

Skrevet

Hei:-)

Eg har og termin 06.11.06.... ikkje lenge igjen nå.... Eg har berre gått opp 5kg og er snart ferdig!!! veldig fornøyd med den... men har vært sjukemeldt 2uker nå pga bekkenløsning, ikke noe godt!!!!

ka e nick`e ditt??? så kan eg se bilde av magen din???

Skrevet

Hei dere!!

Har termin 5.11, så nå er det ikke lenge igjen. Har det som flere her inne... kjempetravelt med å få huset i tipp topp stand til "litjen" kommer. Prinsessa vår blir 2 år den 19. og vi begynner feiringa allerede nå i helga, med familieselskap og barneselskap. Skal også ha ett selskap i neste uke. Har gjort klart senga, kurven, stellekommoden, alle klær, vogna etc etc. Har i bunn og grunn det hele klart, men har kunnet tenkt meg å fått skiftet til vintergardiner og vasket litt rundt i huset før han kommer. En vet jo ikke hvordan formen blir etterpå, så det er greit med alt som er unnagjort. Har lagt på meg 18 kilo til nå, så jeg skjønner virkelig ikke at det går an å legge på seg kun 5..... men vi er jo ikke like. Sist gang la jeg på meg 30 kilo, men det blir nok ikke like ille denne gangen. Hadde da som nå preeklampsi.

Skrevet

har termin 1.november og kan snart kalle meg høygravid, synes det er på høy tid nå... Gleder meg masse til å få hilse på nurket:) Har gjort unna den store husvasken og innkjøp av det aller aller meste, mangler bare småtteri og det er det kos å kjøpe nå på slutten. Har jo fått påvist nedsatt glucosetoleranse så sukker er fy om dagen, gleder meg til å spise sjokolade igjen.. Har lagt på meg 9 kg og bør vel være fornøyd med det. Får kommentarer på at jeg ser så godt ut. Og det er slik jeg føler meg. Rett og slett LYKKELIG!!!

Skrevet

jeg har termin 6 nov.. har gått opp 12 kilo.. kjenner det godt. spesielt under føttene. jeg har oxo endel halsbrann. Noen som har noen gode tips?

Vi har ikke kjøpt inn så mye enda vi.. kun det vi trenger til vogga og vogna er bestilt :)

Gleder meg masse til bebissen kommer, vi venter en Gutt, men hvem vet.. hehe

Noen som er ømme under ribbeinet? Jeg har vært super øm der i flere uker.. vondt å sitte oppreist for lenge,, noen som føler det samme?

Skrevet

Hei CaRa :)

Det eneste som hjelper mot halsbrann for min del er Gaviscon tyggetabletter! Helt trygt for oss gravide! Jeg har også vært veldig øm under ribbeina... Spesielt vondt når jeg går, står eller sitter mye. Veldig ubehagelig... Det er vel fordi det presser på! Tenkte jeg skulle si ifra til legen neste gang!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...