Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 er ikke det er utrolig fint navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Er vel strengt tatt ikke noe navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 det er vel strengt tatt et veldig fint navn! så jo.. det er et navn, å jeg liker det. ei lita jente ble døpt det samtidig som vi hadde dåp for lillegutt. Gud bedre så irritert jeg ble nå. Har du sjekka opp om det er et navn, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Ærlig talt: Tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 DU er tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 søte små gutter Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Nei det var ikke fint spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 spesielt da!!!! men litt fint.. men læll ja.. snedig og rart samtidig. aldri hørt det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 16. september 2006 #8 Del Skrevet 16. september 2006 Trodde det var et gutte navn helt til jeg leste at ei jente ble døpt det;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 16. september 2006 #9 Del Skrevet 16. september 2006 det er absolutt et navn, tror det staves ARWEN da.. Har det på listen om jeg skulle få jente denne gangen også. Kjempefint!!!! Og ikke noe "resten av nabolaget" heter. Det er jo så utrolig kjedelig å gå rundt å hete disse populære navnene alle ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 16. september 2006 #10 Del Skrevet 16. september 2006 kjempe fint synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosalin Skrevet 16. september 2006 #11 Del Skrevet 16. september 2006 Det er hentet fra ringenes herre bøkene og ble populært etter at filmene kom. Det er flere som heter det nå. Staves Arwen for de fleste. Personlig synes jeg ikke det er noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #12 Del Skrevet 16. september 2006 Stakkar! Ingen vi vel hete Arven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 17. september 2006 #13 Del Skrevet 17. september 2006 kjempe fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #14 Del Skrevet 17. september 2006 Arven/Arwen - hvordan er det man skal uttale navnet? Kjenner guttenavnet Arve, og det synes jeg er helt greit. Er Arven jentenavn? Synes det ser litt snålt ut, men alt sånt er vane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 18. september 2006 #15 Del Skrevet 18. september 2006 dagens spørsmål, hahaha hvordan det uttales? prøv da... A R V E N!!!! å kom igjen, du klarer det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 18. september 2006 #16 Del Skrevet 18. september 2006 Sorry... men NEI!! Det er ikke et utrolig fint navn! Blir litt for mye Hollywood for meg ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 18. september 2006 #17 Del Skrevet 18. september 2006 hmm, jaja! jeg synes navnet er fint, men for spesielt for at jeg kunne kalt jenta mi det.. men skjønner om noen velger det svopp nerri magan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 18. september 2006 #18 Del Skrevet 18. september 2006 Stakkars unge... trodde dessuten det var et guttenavn helt til jeg leste om jenta som het det...Takke meg til Emma og Julie framfor sånne megaspesi navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #19 Del Skrevet 18. september 2006 Staves Arwen.. Syntes det er kjempe flott.. Vurderer å kalle jenta i magen min det:-) Det er du som skal like navnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 19. september 2006 #20 Del Skrevet 19. september 2006 fint navn.er det forskjell på å uttale arwen og arven, lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #21 Del Skrevet 19. september 2006 Og hvis du får en gutt kan han hete Legolas! Jeg syns også at "Ringenes Herre" er fin, men en plass går jo grensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 19. september 2006 #22 Del Skrevet 19. september 2006 har heldigvis aldri sett ringenes herre, så jeg forbinder ikke navnet med noen eller noe, siden jeg aldri har hørt d før men lykke til om du velger det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå