Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har enda ei uke igjen, men trur ikkje eg takler det. Var dårlig sist helg, var midningsrier sa jordmora, og etter helga har eg vært litt smådårlig i rykk og napp, pluss at eg får noen sinnsyke kvalmebølger innimellom. Er så trøtt at eg bare har lyst og gå og legge meg og våkne når babyen skal ut for alvor, men kan jo ikkje det...har ei jenta på 3 år, ho er egentlig kjempe snill, men om ho gjør en liten ting galt blir eg kjempe sint...så lei meg. Griner veldig masse, og klarer ikkje skjule det for ho, synes ikkje det er noe bra for ho, for da kommer ho og spør om eg er lei meg, el ber om unnskyldning...det blir vondt! Snakka litt med jordmora litt før idag, og ho sa at om eg ikkje var ferdig til neste kontroll (på torsdag) skulle ho strippe meg. Mannen min jobber borte i uka, og kommer ikkje hjem før torsdag, føler meg ikkje heilt trygg når han er borte, men me har ikkje råd til at han pendler, han mister da 3-4000 kr pr uke, og det går ikkje. Synes det er kjempe pyton og ha det sånn, denne ungen er kjempe etterlengta, og eg trives veldig med og gå gravid....vanligvis, men nå orker eg ikkje meir....synes det er veldig fortvilende og føle det sånn. Huff....ble mye klaging dette...men må liksom få det ut, er normalt ikkje den som klager, og vil ikkje si så mye til mannen,da blir han bare engtelig og lei seg. Jaja...har fått ut litt nå........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå