Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hvilke erfaringer har dere med Simo sine vogner? Ville egentlig ha Basson Roma, men fikk tilbud om en billig og flott Simo (kombi tror jeg). Vil gjerne høre andres erfaringer ved bruk av denne :-D
Larviksjenta. nr4? Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 simo synes jeg er den beste vognen til nyfødte og små barn.. hadde en simo kombi til nr 1 og har kjøpt en simo duo til neste som kommer i desember. valgte duo nå fordi jeg ville ha en litt større bag en sist, da den ble trang med voksi.. anbefales på det sterkeste fra meg i hvertfall.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg er kjempegodt fornøyd med min simo kombivogn. Hadde plass til voksiposen i bagen og den er så lun og god. Kommer til å bruke den som sovevogn til babyen. Har en søskenvogn også da lillegutt bare er 21 mnd når babyen kommer...
lucky_mom Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jeg hadde Simo Duo til de to første barna mine. Solgte den da minsten ble stor, men så ble jge jammen gravid igjen... Nå har jeg kjøpt en Simo dypvogn brukt. Har vært veldig fornøyd med Simo. Kjempegod å trille. Stødig og solid, men ikke for tung og klumpete. Veldig bra tilpasset norsk klima.
Boogie Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Kjenner mange som er fornøyd med Simo. Tror den er bra om du bor på et litt værutsatt sted, er nok ikke tilfeldig at det er Norges mest solgte merke. Selv synes jeg den virker unødvendig stor og tung. Bor selv i Oslo, og går for noe litt mer sporty og trillevennlig. Sverger til Teutoniaen vår, jeg da :-)
Rut Bram Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Siden jeg får "vinterbarn" denne gangen har jeg kjøpt Simo dypvogn (brukt) - den er det god plass i til voksipose/dunpose siden den er ganske stor. Har hørt at Simo kombi også er god og romslig. Det er også et populært merke som er lett å få solgt igjen... hvis det er et poeng da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå