Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Satte inn kobberspiral for 2 uker siden, men har ennå ikke kjent at tråden er der.. I tillegg har jeg hatt mer utflod enn vanlig, og det har vært litt blod i den de siste dagene.. Noen som har opplevd noe lignende, og vet om det er noe som er galt/riktig??
Lille my ;) Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg har heller alldri kjent trådene. var på kontroll etter 1 år og spiralen satt fint den sa legen. (det er ikke alle som kjenner trådene) Har også fått litt mer utflod etter at jeg fikk den, men har alldri vært plaget med noe som helst blod. Men det er jo enda ganske nytt i kroppen din, så kansje du skal gi det litt tid og se det an? Ring legen din hvis du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Takk for svar:) Skal se d an litt før jeg tar kontakt med legen!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #4 Skrevet 1. oktober 2006 Kjenner ingenting her heller! Skal på kontrolltime 3 mnd etter jeg, så jeg tar det opp da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå