Gå til innhold

Blod i urin...

2barns mamma i juli-08??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til jordmor idag og hun tok urintest på meg... fant 2+ på blod i urin.. hva betyr d????

Skal ta ny test på mandag på legekontoret for sikkerhets skyld... jeg har en del økt utflod så kanskje det har noe med det??

Svar ønskes.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D kan nok ha sammenheng med økt utflod ja. Da blir det ofte litt "forurensa" som de seier, og da kan verdiene på prøvene bli høge. Er nok derfor du skal ta ny. Dersom det ikkje svir eller er vondt når du tisser, eller du ikkje har hodepine og andre plager, så meiner eg å ha forstått det slik at det ikkje har så mykje å sei. Hadde sjølv 3+ på kontroll sist veke, og var innom med ny prøve. Har ikkje høyrt noko, så mest sannsynlig var det ingenting anna enn forurensing... hehe... høyres litt rart ut , men...

Lykke til!!

Skrevet

takker :)

var på legekontoret forrige uke å tok urinprøve og den var helt fin så regner med og håper så klart at d er bare av utfloden...

:)

Skrevet

Resultat av det jormor "fant":

Var på legekontoret igjen idag da og de fant urinprøven min HELT FIN!!

Men de sa også at jormor bruker jo bare stix, og de er mer følsomme for forurensing etc.. så gir utslag uten at det skal gjøre det til tider... desverre... mens på legekontoret har maskin som gjør jobben!! ER SIKRERE!!! :)

men glad det ikke var noe infeksjon da!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...