Gå til innhold

overtidsdamer!! hva skjer i dag da? noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her skjer det værtfall ingenting.. er 12 dager over i dag. var på sykehuset i går for å ta bl.prøve for å sjekke leververdier eller nå sånt..pga kløe. fikk tatt overtidskontrollen samtidig siden jeg hadde ventet så lenge på bl.prøve svar. FINS IKKE MODEN, herregud, hu vil jo ikke ut i hele tatt, denne jenta =( så nå skal jeg tilbake på mandag,blir kanskje satt igang da.. bare få helga til å gå fort nå da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 9 dager på overtid jeg,og er moden,går med 2 cm åpning,men ser ikke ut til at det skjer så mye,håper ting skal skje nå i helga.Krysser fingrene for det;o)

Skrevet

Litt "slimete" dopapir i dag,så kanskje det begynner å skje noe nå da... Håper håper!

Skrevet

Er to dager på overtid. Aner ikke om jeg er moden eller har åpning, men jeg har hatt mensmurringer i tre uker og nedpress i noen dager. Har også masse kynnere, nesten konstant hvis jeg går en liten tur. Spiste grøt med masse kanel på i går, og nå lager mannen min fødepizza til oss. Tar bringebærbladkapsler og går til modningsakupunktur. Har følt meg litt småuvel i går og i dag, hadde litt diaré i dag, men vet ikke om det er noe tegn. Håper fødselen kommer i gang av seg selv ... :)

Skrevet

Jepp jepp, endelig skjer det noe, mange timer med rier i dag (dæven, vondt jo!)

Regner med ankomst på denne lille frøkna innen mandagen:) Hurra...

Skrevet

Er 8 dager på overtid i dag. Vannet gikk i går kveld og hadde en del rier i natt som gav seg. Vært to g på sykehuset i dag for sjekk, men det blir ikke sus over riene. Regner med at de kommer igjne i natt, det gjorde de ved forrige fødsel. Blir satt i gang mandag hvis ikke annet skjer.

Skrevet

Etter at fødepizzaen hadde sunket godt ned i magen i går kveld, gikk mannen min og jeg en liten kveldstur. Vel hjemme igjen kjente jeg en lynende smerte i magen, og jeg spente kroppen veldig. Jeg hadde noen rier/kynnere (?) til fram til jeg la meg. Sov godt i natt. Våknet med menssmerter. Gikk formiddagstur i dag, med fire vondter på 30 sekunder underveis. La meg på sofaen etterpå og hadde konstant vondt i rygg/mage/underliv i et par timer. Så gikk det hele litt over, har bare kjent litt småvondt innimellom etter det. Magen er litt urolig, og dopapiret er slimete. Lurer nå... Håper det bygger seg opp videre. Er snart på tide med en tur igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...