Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #27 Skrevet 28. februar 2008 Eg er ein gut på ca 16 som no bur i lag med mi fraskilte mor. No på laurdag skulle mor reise på ferie i lag med ei veninne. Eg gledde meg veldig til ho skulle reise. Såg fram til å få vere åleine heime ei god veke. Føler elles ho vaktar på meg heile tida. Har veldig sterk drift og må onanere fleire gonger om dagen. Mange gutar har det slik. Må gøyme meg vekk. Er eg på badet ropar ho om eg ikkje snart er ferdig. Har på følelsen ho veit kva eg driv på med. No kunne eg gjere dette i fred utan å måtta gøyme meg vekk. Gjere det eg likte mest av alt her på jord, onanere. Pule hadde eg ikkje gjort enno. Difor var ikkje mor før ute av huset før eg fann nokre erotiske blader til å onanere etter. Hadde ein ubegripeleg trang til å avreagere, til å tømme meg. Reiv av meg buksa, ja alt av klede, kunne ikkje få gjort det fort nok, det einaste som stod i tanken min var sex og kvinner. Likar dei best litt modne, helst over 40. Gud, eg var so kåt, og stolt over å vere veldig stor. Kjønnet stod som eit spett oppover magen. Veit at kvinner flest likar dei store, og eg får under opphisselsen, ikkje elles, lyst å vise den fram på ein måte, få annerkjenande blikk frå ei voksen kvinne, høyre orda: for ein hingst. Og so ha dama naken, med store duvande bryst og ei våt mus framfor meg, og som berre lengtar etter heit elskov. Slikt hadde eg aldri klart stått imot, same kor mykje eg fekk. For er det noko som er betre for ein ung gut enn å knulle? Ikkje for meg i alle høve. Kjenne nytelsen når ein sprenkåt glir inn, heilt til bunn, glatt og deiligt, og so berre pule. Pule,pule og pule.Kjenne kor det byggjer seg opp og so ukontrollert opne slusene heilt og slippe sædspruten inn i fitta. Djupt inn. Det er rått og litt skremane, men naturleg, og so ubeskriveleg godt, det er bere slik det er. Men midt under draumen og kosestunda på badet stod mor i døropningen. Hadde ikkje lagt merke til ho med det same, og no hadde ho fått med seg alt saman på det verst tenkjelege augneblinken under orgasmen. Og den var kraftig, det spruta og spruta. No var det for seint, nytelsen var for sterk, måtte berre la det stå til same kor mykje ho stira. Me veksla eit fort blikk, og so var ho borte att. Drosja stod og venta utanfor. Ho berre ropte ha det, og sa ho hadde gløymt noko som ho hadde henta. Me snakkast ikkje meir, men eg er so flau, og veit ikkje kva eg skal sei når ho kjem tilbake om ei god veke. Ho har nok ikkje trudd dette om meg nei. Men slik er det vel med dei fleste mødrer, det vert ofte ein stor overaskelse at den vesle guten er blitt vaksen og oppteken av sex og kvinner.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #29 Skrevet 14. august 2009 Her var det mange deilige fantasier må jeg si....helt utrolig digg å lese...ble jo skikkelig opphisset og fikk meg en skikkelig deilig start på dagen....så nå kan jeg gå deilig og avslappet på jobb. Jeg kjente etterhvert som jeg leste nedover siden her at jeg ble varmere og varmere der nede,det begynnte å dirre sakte men sikkert og jeg ble våtere og våtere....så her kommer min historie: Jeg var helt alene hjemme etter jobb...ventet egentlig på at min kjære skulle komme hjem fra jobb.Hadde kjent på veg hjemmover at jeg egentlig bare ble varmere og varmere av å tenke på hvor mye jeg hadde lyst til å knulle mannen min da jeg kom hjem...hadde sååå sinnsykt lyst til å kjenne han. Jeg lå nå i sengen hjemme og lekte med meg selv....kjente på brystene mine og at knoppene ble stivere og større...strøk meg selv på magen og koste meg veldig og fantaserte på hvordan jeg ville ha min mann da han kom hjem.....bare tenkte og drømte i mitt stille sinn....hadde det helt vannvittig deilig. Da jeg plutselig hørte døren gå opp,der sto min mann med vidåpne øyne og bare stirret på meg...så han hadde kåthet i blikket.Der lå jeg,hadde hatt på meg fint,sexy undertøy og bare lå å ventet på han. Han kom mot meg....satte seg på sengen ved siden av meg og strøk meg på magen,knadde brystene min og kysset meg....bare der og da var det deilig...kjente hendene hans over hele kroppen min,skli opp og ned.Kjente den ene hånden hans hardt mot underlivet mitt utenpå trusa,kjente at han gnudde lett opp og ned,knadde litt og kjente jeg ble våtere og kåtere. Jeg kneppet opp buksene hans og pikken hans spratt frem...stiv og hard akkurat som jeg liker den...den er sååå deilig den pikken der...stiv,stram og deilig.Han smilte til meg som bare han kan og vi kledde av hverandre resten av klærne. Hendene hans gikk raskt over hele meg mens vi kysset og jeg kjente tungen hans inn i munnen min.....han våtet fingrene sine og lot fingrene gli nedover,over brystene, nedover magen og ned mot det aller helligste....kjente at fingrene lurte seg litt innenfor sprekken på fitteleppende mine som begynnte å bli ganske så våte...han lekte litt med klitorisen min...pirret den opp og jeg kjente fingrene hans skli ut og inn av den våte fitta mi....det var fantastisk deilig....så lå han over meg,spredte bena mine til side så fitta kom godt og synlig frem og jeg kjente han lurte pikken sin inn mellom fitteleppene,kjente han først gne den opp og ned i sprekken min,jeg klynket meg og kjente kåtheten bare komme over meg....jeg elsker å kjenne han inne meg...en deilig,stiv,stor hærlig pikk som bare sklir inni meg....deilig. Jeg visker til han....kan jeg få ri deg....åhhh ja,hører jeg bare tilbake.Han elsker å bli ridd,og jeg elsker og bare kunne sette meg oppå pikken hans og bare kjenne den skli sakte men sikkert inn i den våte varme fitta mi...sitte å kjenne den skli opp og ned,opp og ned....er så vannvittig deilig.....bare skli seg nedover en deilig,stiv pikk. Jeg lener meg ned og kysser han og kjenner tungen hans i min munn..bare sirkulerer rundt og jeg kjenner kåtheten stige samtidig som jeg kjenner han sklir ut og inn av meg.Han tar tak i brystene mine og sirkler rundt knuppene med tungen og suger hardt og lenge på brystene mine...jeg liker det..blir helt i eksstase. Jeg roper ut et stønn.........ÅÅåååhhhhhhhhhh,så utrolig deilig.Visker han i øret at det er sååå deilig å kjenne den stive pikken hans inn i fitta mi,kjenne at den presser seg ut og inn,mens jeg sklir meg nedpå den og kjenner han bånner meg skikkelig med harde støt. Det fortsetter og går fortere og fortere,jeg kniper fitta mi rundt pikken hans og jeg hører han stønner,jeg spenner kroppen litt og hører han stønner.....vi stønner godt begge to....og jeg er så våt at det bare drypper av fitta mi...helt ekstremt deilig.Det går fortere og fortere og kjenner det sklir ut og inn,ut og inn av fitta mi....jeg klemmer meg inntil han,han dytter seg godt inni og jeg godt nedover pikken hans samtidig som jeg strammer fitta rundt pikken hans et par ganger,jeg kjenner at jeg kommer og vi strammer oss sammen.....og begge kommer i en deilig orgasme og ligger helt utmattet inntill hverandre svette,slitne,glade og fornøyde.Han kysser meg og sier....jenta mi,du er sååå deilig og du er verdens beste å ha sex med,jeg nikker tilbake og sier takk det samme. Jeg elsker å ha sex med min mann,han får meg virkelig til å føle meg vel og godt...han er en vidunderlig deilig mann å ha.Jeg elsker han bare mer og mer for hvert år...helt utrolig når vi har vært sammen i 14 år. Har et ekstremt bra sexliv....og jeg elsker det.:-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #31 Skrevet 7. april 2013 :-) Anonym poster: c6262febc35c617de557de5942deb30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå