Gå til innhold

Nye fantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den gamle fantasistrengen var helt fantastisk. Virket både på meg og samboeren. En kveld leste jeg bare et par tre før jeg la meg. Han hadde nesten sovnet, men ble knullet med en intensitet han fortsatt husker. Kjempe deilig. Jeg synes det er kjempe deilig å bli kåt på en fantasi og så ta det ut på samboeren. Han har også lest strengen og blit veldig inspirert. Deilig!

Tenkte jeg skulle starte en ny streng. Hmm, hvilken fantasi skal jeg dele med dere? Denne er gammel og godt brukt..

Jeg er i et stort arabisk hus med mange hager rundt. Vi er mange jenter samlet i det stort, rikt utsmykket rom. Vi er alle pent pyntet og spente. Det er tepper med intrikate mønster og blomster i de utroligste farger. En mann kommer inn. Han er høy og mørk og hjertet mitt gjør et ekstra hopp. Jeg synes at han er veldig pen, med sterk utsrplig og en voldsom glød i øynene. Han peker ut en svært pen, høy og slank jente ved siden av meg. Hun har bortimot en perfekt kropp, gylden brun hud og mørkt, langt og nydelig hår.Jeg kjenner skuffelsen bre seg i kroppen. Han peker ut en lys, dukkeaktig jente på den andre siden av rommet. Blikket glir over forsamlingen en gang til. Jeg ser han vurderer alle de pene jentene, og prøver å holde motet oppe. Blikket hans stopper ved meg, og jeg kjenner et rush gå gjennom kroppen. Han nikker mot meg, snur på hælen og går.

To kvinner ber meg og de to bli med. Vi forlater de andre og går inn i en gang der vi ser noen vakre kvinner. Vi blir ført inn i et baderom og bedt om å kle av oss. Det kommer flere kvinner inn. Vi blir tatt til hvert vårt avlukke. En høy kvinne med smal midje og små bryster gratulerer meg og forteller at hun skal gjøre meg klar. Sammen går vi opp i et stort basseng der det flyter roseblader. Hun smører meg forsiktig inn med en såpe som lukter rose og sitron. Det er første gang jeg kan huske at noen har såpet meg inn, og jeg nyter det. Hun er nøye, begynner med føttene og smører seg oppover. Hun nærmer seg skrittet mitt, og jeg føler at det er er varmt og pulserende. Hun hopper raskt over det, og smører inn resten av kroppen. Hun tar seg god tid med brystene, og kniper litt i brystvortene mine. Hun sier hun synes han har gjort et godt valg. Vi kommer opp av badet igjen, og hun tørker meg litt hardt. Fitta mi verker, men jeg prøver å virke uberørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fortsetter jeg.. Ser at dette blir for detaljert og langt, men det kan jo være at noen liker det..

En annen kvinne kommer med skum og smører inn området rundt fitta mi. Hun lar en finger skli inn, ser meg i øynene og ler lett. Jeg sitter med bena godt fra hverandre mens hun forsiktig barberer meg helt glatt. Etterpå smører hun hele kroppen med en velduftende krem. Rompa får ekstra oppmerksomhet før hun forsiktig smører rundt fitta mi. Hun smører først utsiden, før hun lar fingrene skli mellom de vidåpne leppene mine. Hun smører leppene inn med lette strøk, og tar et lite drag over de indre leppene. Jeg håper at hun vil fortsette, dette er uutholdelig deilig, men hun drar til seg hånden og sier at jeg virker klar. Brystene mine peker rett til værs, og jeg håper at fortsettelsen vil være like deilig.

De grer det lange håret mitt, og lar det henge ned. Jeg blir snurret inn e en lang sari, uten noe under, og ført ut.

To av de deilige jentene fører meg til et nytt stort rom, fylt med blomster og en stor seng. Han kommer inn i noe som ligner en morgenkåpe. Han ser meg i øynene, og sier at jeg er nydelig og at han håper at vi kommer til å ha det fint fremover. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men kjenner at jeg er underlig dratt mot denne deilige mannen. Han kysser meg lett på halsen, og fører meg mot sengen. Han surrer av meg saristoffet og ser at jeg er litt anspent. Han kysser meg på munnen og legger prøvende tunga inn i munnen min. Han smaker fantastisk! Jeg lener meg mot ham, mens han lar hånden gli opp langs siden av meg. Jeg enser ikke de to andre kvinnene lenger. Han kysser meg nedover magen, midt mellom brystene mine. Han ser de sprengharde brystvortene mine og smiler til meg. Fingrene hans går forsiktig over brystvortene, mens han smiler mot de to deilige kvinnene. De kommer mot oss, mens han kysser nedover magen min. Da han kommer til venusberget ser han opp et øyeblikk, og de to kvinnene bruker leppene og tungen forsiktig på brystvortene mine. Jeg vrir på meg, dette er nesten for godt. Han sklir litt lenger ned og slikker forsiktig rundt kanten på fitta mi. Jeg er klissvåt og vidåpen. Han lar tunga leke seg lenger innover samtidig som han tar et godt tak rundt rompa mi. Jeg presser fitta mi opp mot fjeset hans, men den ene kvinnen tar bestemt tak i hofta mi og presser den ned. Jeg kjenner fitta pulsere, og han bruker tunga litt lenger opp og erter klitorisen min. Jeg kjenner noen sammentrekninger, og prøver å slappe av. Han lurer forsiktig en finger inn i fitta mi og tar den forsiktig inn og ut. Plutselig kommer jeg. Fitta mi snurper seg sammen rundt fingeren hans og jeg kommer med et høyt utrop. Etterpå døser jeg litt av. Han stryker meg over kroppen og hvisker til meg at han tror at jeg kan være klar for litt pikk nå. Jeg vet ikke helt hva han mener, men nikker likevel.

Skrevet

En kort fantasi fra meg.. Jeg har barbert meg helt glatt og vi går ut sammen etterpå. Jeg har på meg et miniskjørt. Vi tar en drink etter maten. Jeg føler meg litt gal, går på toalettet og tar av meg string trusen. Tilbake på plass gir jeg ham trusen i en knyttet hånd, og sier at han må legge den i lomma si, jeg har ikke plass. Han lurer et øyeblikk på hva det er er, før han plutselig skjønner det og gir meg et skikkelig lystent blikk. Vi går videre til en bar med høye barkrakker. Han er så tent at han nesten ikke klarer å fokusere på drinken sin. På vei tilbake finner vi et litt mørkt portrom. Han stikker en finger opp i fitta mi og kjenner at jeg er varm og våt. Jeg er redd for at det skal renne nedover lårene mine, det er tross alt ikke noen hår som fanger opp litt ekstra væske. Vi forter oss tilbake på hotellet. Det virker som alle har gått til ro. I heisen drar han opp skjørtet mitt, mens jeg drar ned buksa hans. Han fyller meg opp bakfra med den store pikken sin og jeg presser rompa godt mot ham. Heisa stopper, vi stopper opp, drar på oss klær og spurter inn på hotellrommet for en runde med skikkelig knulling.

Skrevet

jeg står å ordner meg for natta innpå bade,kjæresten min kommer inn,kysser meg forsiktig på nakken og nedover ryggen, så bøyer han meg fram sånn at jeg står med rompa struttende mot han,han lar tunga si gli på de ytre fitteleppene mine, kjenner at det begynner å banke i fitta mi å den blir våt.han tar en finger å stikker inn å jeg hører han sukker av kåthet.ååh jeg blir ordntli kåt,strutter enda mere med rompa mot han sånn at han komme ordntlig til med tunga si, den glir omkring på fitta mi samtidig som han bruker to fingre på med som han kjører fort inn å ut i hullet mitt,av å til lar han fingrene gli opp til rumpehullet mitt som han masserer å presser forsiktig imot. så snur han meg legger meg over vasken,løfter d eine beinet mitt opp å lar kuken sin leike med fitta mi..til slutt klarer jeg ikke å vente lenger,så jeg stønner at jeg vil kjenne den store deilige kuken hans inni meg, så han trer den rolig inn i meg samtidi som vi begge stønner,rolig glir den inn å ut samtidig som jeg stryker å kliper meg i de store puppene mine.ta meg fort å hardt stønner jeg, å han knuller meg så sinnsykt å det er så opphissende å se kuken hans som er så bløt av fittesafta mi gli fort inn å ut.mmmm...han stikker to fingre inn i munnen på meg som han bruker på klitten min..åååhh,det er så godt nå,jeg kommer i en deilig orgasme,kjenner hvordan fittami trekker seg sammen rundt kuken hans.han tar den ut å stikker den opp til munnen min,jeg suger og leiker med kuken hans lenge. så ber han meg stille meg på alle fire,å han lar kuken sin gli inn i den bløte glinsende fitta mi, han knuller meg hard samtidig som han fingrer meg i rumpa,så tar jeg kuken hans ut av fitta mi å styrer den opp til rumpa mi,og jeg lener meg mot kuken hans så den glir rolig inn,han knuller meg i rumpa samtidig som jeg fingrer meg,jeg kjenner at han holder på å komme å han tar den ut å spruter deilig varm sæd ut over rumpa mi samtidig som jeg kommer i en deilig sprutorgasme...mmmmm;P

• 2 uker senere...
Skrevet

flere? Jeg klarer dessverre ikke å formulere mine egne fantasier :-/

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Denne fantasien er vel hentet fra en av mine "kikker" fantasier. :) Kjæresten min var en skikkelig player før vi ble sammen, og det hender faktisk enda (selv om det er 3 år siden han var på markedet) at han blir oppringt fra gamle flammer som spør om han kan gi dem en reprise. ;)

Kjæresten min og jeg er på byen, men der vi er vet ingen at vi er sammen. En ung jente kommer bort til ham, gnir seg inntil ham og fniser mens hun stryker han på armen. Hun er fortapt. Jeg ser det. Kjæresten min sender meg et langt blikk. Jeg skjønner det må være Veronica fra sommeren 99. Veronica med det lange lyse håret som hadde lysegult undertøy, elsket glidekrem og stønnet i små sukk når de hadde sex. Jeg kjenner plutselig at brystene mine knopper seg. Et sug bobler fram i magen.

Kjæresten min leder Veronica an til baren. Hun er som et lyst stykke silke. Han flørter og hun rødmer. Jeg ser det er der: blikket som viser at hun ikke kan si nei til ham. Han er for sjarmerende. Og hun er for kåt. Nå forteller han henne at han har fått seg samboer. Hun prøver å holde masken, mens jeg venter i kulissene. Det bør ikke gå lang tid før hun har godtatt det.

Jeg bestiller meg en drink i den andre enden av utestedet. De kommer mot meg, og kjæresten min pressenterer Veronica som en gammel kjenning. Jeg får et ømt kyss og han hvisker i øret mitt at hun burde være klar. Jeg er søt som sukker. Beste venninne. Snakker om alt og ingenting mens jeg lar blikket gli over de myke skuldrene hennes. Hun har på seg trange jeans og en topp som er nesten gjennomsiktig. Puppene er fyldig runde. Hun er rådeilig. Jeg smiler til kjæresten min. Han må dra inn det siste av snøret. Få henne til å føle seg spesiell og utvalgt. Så hun gidder bli med oss opp på hotellet.

Vi fniser og kjøper med rødvin i baren. Vi skal på "nachspiel" hos oss. :) Hun har kjøpt ideen, og det tar ikke lang tid før elsklingen har pakket oss begge ut av finstasen. Vi ligger i bare trusa i senga. Jeg lener meg forsiktig over til henne og stryker henne over armen. Hun er tøff og drar meg inntil seg for å gi meg et kyss. Det varer lenge og smaker vin. Jeg glir hendene oppover den slanke midjen hennes, kjenner på den myke huden og føler det banke der nede. Kjæresten min kysser meg i nakken mens han strekker seg etter puppene til Veronica. De duver når han stryker dem. Jeg kjenner hvor hard han er bak meg. Han vil at Veronica skal kjenne det og, for han drar henne opp og til seg. Presser det dunkende lemmet sitt gjennom buksa mot låret hennes.

"Ta av buksa" hvisker hun. Han beholder den på, og sier han vil ha betaling først. Han vil se oss slikke. veronica ser litt forskrekket på meg. Så spørrende. Jeg holder blikket fast og starter kysse henne igjen. Drar ned trusene og stryker henne over baken. Suger lett på knoppene hennes. Når jeg drar av trusa hennes kjenner jeg den er våt. Vi fniser. Kjæresten min ser på mens han stønner. Jeg får slikke henne. Hun glir fingrene sine inn mellom de bankende leppene sine og jeg greier nesten ikke takle all kåtskapen lenger. Det gjør ikke kjæresten min heller. Jeg må se han ta henne!

Han bykser fram og griper Veronica rundt livet. Buksene er av nå, og han er stor og massiv. Jeg ser hvordan den synker inn i Veronicas myke indre. Jeg kysser henne intenst. Så ruller jeg over henne så jeg blir liggene oppå de myke deilige puppene hennes og kysse den deilige munnen hennes mens kjæresten min tar meg bakfra. Jeg fyller hendene med brystene hennes. Kjenner den deilige dyften av håret hennes og de våte saftene våres som blandes når jeg blir gnidd mot henne mellom støtene. Jeg får alt av alt. Det bare eksploderer og jeg synker ned mot henne i det orgasmen når meg. Hun er så deilig.

Kjæresten min og Veronica er fortsatt like ville når jeg har komemt. Jeg krabber litt til side for virkelig å kunne se på kåtskapen deres. Fra en stol ser jeg dem legge alle hemninger til side. Victoria bryr seg ikke lenger om at det er andre tilstede. He tenker kun på å komme til målet nå. Kroppene deres bukter seg. Hun stønner de små sukkene sine og fukter klitten med mer spytt. Musklene spenner seg i kroppen til kjæresten min. De kommer sammen og det er så vanvittig vakkert å se på. Jeg kryper opp i senga til dem igjen. Veronica og jeg ligger i hver vår armkrok og venter på neste omgang. Hun skal få en bit av ham i kveld. Eller nei; hun skal få en bit av oss! :)

Skrevet

Jeg tenner ofte på denne fantasien her...

Det er ungdomskolen, vi er 15 år, og har fått utdelt kondomer av den unge mannlige lærer'n vår. "Nå skal vi alle lære å bruke det", sier han. Alle må kle av seg alt, og de fleste av guttene har store ståkuker, og de stirrer på brystene til jentene. Klasserommet er fullt av gym-matter, og lærer'n ber oss om å gå sammen to og to. Mange av klassevennene mine er drevne elskere allerede, og godt i gang. Andre er mer nervøse. To av de beskjedene gutta går sammen, og har homsesex. JEg blir veldi kåt av å se på dem...og jeg ser at noen av gutta får utløsning mens de knepper på fitter og bryst for første gangi sitt liv. "Ikke vær redd for å komme, gutter!", sier lærer'n, "dere kan jo alltid gjøre det igjen..."

Plutselig går det opp for meg at jeg er den eneste som ikkje har en partner. Lærern'n blir litt rar når han også innser det, men sier at han godt kan vise meg hvordan det skal gjøres. han legger den store neven sin rundt brystet mitt, jeg sukker og skjelver. Han har han en stor kuk, og nå snur han meg så jeg ligger på kateteret med rompa i været. Han er forsiktig i det han trenger inn i meg. "Å gud så trang du er!" stønner han og slutter å være forsiktig. Han knuller meg bakfra, og jeg eksploderer i en deilig orgasme, like etter tømmer han seg i kondomet...

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ojojoj, du skriver godt! Forsett!

Skrevet

Hva i alle dager er vitsen med å dytte denne? Hvis dere venter at andre skal skrive inn, så bør dere vel først skrive sjøl...?

Skrevet

fortell mere slike historier...gjerne mere detaljer.elsker å lese slikehistorier.er så deilig å fingre seg mens man leser di......nu må æ ta fingerene fram og ned i trusa igjen...e spreng kåt for tia....ååååå fingeren er på plass.....åååå gud korr deilig..

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Dytter også, hi hi..

Trodde nesten jeg var alene om å være sånn, det passer liksom ikke sammen med min oppfatning av å være gravid.

• 4 uker senere...
Skrevet

AH, så deeeiiiilig og pirrende, den som var 15 igjen og akkurat oppdaget sex!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Dette er egentlig ingen fantasi, for det er noe som faktisk skjedde meg denne helga.

Typen jobber myte seine kvelder, og i helgene utover natta, så jeg er vant til å legge meg alene. så også i helga.

Men utpå natta våkner jeg av at jeg er så innmari kåt. Ligger litt å prøver å mane frem drømmen, da jeg lettere desorientert der jeg ligger på magen kjenner to fingre inne i meg. Jeg snur meg og der sitter typen min på sengekanten og smiler frekt mens han fingrer meg bakfra. Utrolig deilig! Jeg snur meg over på ryggen, og begynner å lete etter kulen jeg vet er voksende i buksa hans, da han lener seg ned og slikker meg. Jeg blir bare kåtere og kåtere, det er noe med at jeg ligger der splitter naken mens han er fullt påkledd og han har all kontroll. For trusa har han visst tatt av meg, og jeg er usikker på om det skjedde før eller etter jeg våknet.

Omsider får jeg av han klærne også, og jeg suger han mens han står på kne i senga. Jeg ligger på siden foran ham, og han lener seg ned og stikker to fingre inn i meg igjen.Ut og inn. Det er deilig å ligge sånn å suge og bli fingret. Jeg klynker litt, og setter meg opp på alle fire mens jeg vifter med rumpa mot han, og vet han kan se hele meg og hvor våt jeg er mellom låren, ber han ta meg . Hardt. I det jeg tror han skal stikke pikken inn i meg kjenner jeg i stedet noe mykt og vått, herregud! Han ligger bak meg der of slikker meg! Gud så deilig å bli slikket bakfra!! Så reiser han seg opp igjen, og endelig kjører han pikken i fitta mi, og knuller meg hardt til vi begge faller sammen i orgasme.Gud så deilig!! Gleder meg til neste helg når han igjen jobber natt! ;)

Skrevet

Bare venter på å bli vekket på den måten selv...herreguuud det er noe av det deiligste som finnes å våkne av noe sånt...:)

Skrevet

Ja det er helt fantastisk deilig!! Kunne man bare ha våknet sånn hver dag! *drømme*. HAn pleier å vekke meg for å kose liksom, ikke kose for å vekke meg, og det var helt uventet! Aldri vært så kåt før tror jeg, og nå gleder jeg meg til neste gang, tenk å våkne av å bli slikket da!! sukk...

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg fantaserer utelukkende om en tidligere elsker jeg hadde. Vi to hadde så sinnsyk deilig kjemi sammen, og utforsket hverandre på hotellrom i hele norge gjennom flere år.

Det deiligste minnet jeg har, var en dag han plukket meg opp ved Nasjonalteateret og vi dro av sted i bilen hans. Vi utvekslet ikke ord, bare små, kåte blikk. Jeg satt i skjørt og hadde trusa i veska. Like før jeg gikk hjemmefra glattbarberte jeg meg. Det var det deiligste han visste. Han ba meg dra opp skjørtet, så han kunne få se fitta mi bli våt og deilig. Underveis til hotellet i Asker ba han meg åpne smekken hans og løfte ut den store pikken.. jeg turde knapt å røre den, med tanke på sikkerheten og vi to i bil, men det var utrolig vankelig å la være. Det dryppet blank og seig væske fra den stive pikken hans. Han har den deiligste pikken jeg vet om.

Da vi kom til hotellet og var på vei opp til heisen, dro han opp skjørtet mitt og strøk en finger opp i det dyvåte sporet mitt.. fra klitoris og opp til rompa mi..frem og tilbake.. mens han stønnet og småbeit meg i øret. Jeg var like sprengkåt som vanlig.

Da vi fikk slengt døra bak oss, gikk det som det alltid gjør.. vi river av hverandre klærne, og tar for oss av hverandres kroppen. Denne gangen begynner vi ganske hardt, etter en biltur nesten fri for berøring, men med tung pust og sprengkåte blikk, klarer vi ikke noe sakte elskov.

"Snu deg vennen" sier han.. jeg vil se den deilige rumpa di. Jeg snur meg som han sier.. han ber meg videre spre beina litt, og svaie ryggen så han kan se fitta mi og rumpehullet mitt. Da kommer han bort og slikker meg med bred tunge.. lange tak, frem og tilbake. Opp til klitoris, legger press på klitoris.. før han slikker meg helt bak til rumpehullet. Han spisser tungen og presser den forsiktig innenfor. Jeg klunker, og må holde meg fast i noe, ellers faller jeg over ende. Han bærer meg til sengen og ber meg legge meg på magen og skyve rumpa mot han.

Da henter han frem vårt siste leketøy, en deilig dildo med belte som kan spennes på.. han spenner den rundt livet og presser dildoen inn i fitta mi.. åååååå det første støtet inn i fitta er så utrolig deilig.. fitta klistrer seg fast rundt dildoen.. han drar den forsiktig ut og begynner å slikke den mens han stønner at jeg gjør han gal av kåtskap.. jeg ligger fremdeles på magen og nå skriker fitta mi om mer, så jeg presser den opp mot han... mer vennen, jeg vil ha mer nååå...

Han presser sin egen pikk inn i fitta mi og jeg stønner høyt.. vil du ha mer stønner han... Han smører fittesaften min rundt rumpehullet mitt, og lar først en finger, så to, skli inn.. jeg spenner meg litt, men vil gjerne ha mer.. Jeg kjenner at det er for trangt med en dildo inni meg, men sakte men sikkert merker jeg rumpehullet mitt gir etter..

herre gud, så deilig det var å bli knullet i begge hull.. vi skriker begge mens han knuller meg hardt...

kommer mer senere;o)

Skrevet

Fra en mann....

Jeg sitter ved pcèn og jobber sent en kveld. Min samboer sitter i naborommet og ser på tv, samtidig med at hun har en bærbar pc på fanget som hun bruker til studier. Døra mellom oss står på gløtt og jeg hører svakt lyden fra tv;en og lyset fra stua sniker seg inn på kontoret. Jeg reiser meg forsiktig og titter gjennom dørsprekken ut i stua for å se om hun har sovnet...det har vært så stille defra en stund nå. Fra der jeg står kan jeg se skjermen på den bærbare pcèn...og til min store overraskelse ser jeg at hun sitter og ser på porno...hun er så opptatt av det som skjer på skjermen, at hun merker ikke at mine øyne stirrer på henne fra dørsprekken. Jeg kjenner at jeg blir kåt av dette...og har mer enn noe annet bare lyst til å knulle henne der på sofaen.... Jeg vil ikke overraske henne og gjøre henne forlegen...så jeg går forsiktig tilbake og setter meg foran pcèn....men jeg kjenner at jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn at hun sitter og ser på porno og blir våt og deilig.... Jeg gjesper litt høyt fra kontoret, og sier høyt; "nei, det tror jeg får være nok for i dag.."...for å gi henne et varsel om at jeg kommer ut på stua. Da jeg kommer ut er det som forventet helt andre ting enn porno på pc - skjermen...hun vil nok ikke at jeg skal vite at hun ser på porno, tenker jeg. Jeg kjenner at jeg er kåt, og merker at pikken begynner å bli stiv. Jeg setter meg sammen med henne på sofaen og legger en arm rundt henne. Jeg lener meg mot henne og kysser henne ømt og forsiktig på munnen. Hun stryker meg gjennom håret og kysser meg tilbake. Jeg lar den ene hånden gli nedover halsen hennes og lar fingerene sirkulere i halsgropen hennes...for deretter å la hånden legge seg over brystet hennes...som jeg masserer forsiktig...jeg ser på henne i blikket og i kroppsspråket at hun knapt klarer å vente med å få pikk, men hun prøver å styre seg... Jeg fører minn hånd ned mot skrittet hennes og lar den gli innenfor joggebuksen...hun sitter uten truse og jeg har fri tilgang på den deilige glattbarberte fitta. Hun er så våt som jeg aldri har kjent henne før...og det gjør meg ubeskrivelig kåt. Hun lager små klynkende lyder når jeg fingrer henne...og hun fører sin hånd ned i min bukse...og runker meg forsiktig...hun ser på meg og sier; "jeg må bare ha deg nå!!"... Vi kaster av oss klærne og faller ned i sofaen...hun oppå meg.. og vi kysser heftig ... Hun kysser meg på brystkassen og lar tungen gli nedover magen...jeg kjenner at jeg er så kåt at jeg knapt klarer å styre meg. Hun tar et fast grep om pikken og lar munnen gli nedover skaftet...hun suger meg i taktfaste rytmer samtidig med at hun runker meg...herregud det er så godt.. Hun ser opp på meg med et rampete blikk og lar tungen sirkulere rundt pikkhodet...for deretter å la munnen dekke hele pikken...og hun suger meg lenge og godt. Jeg kjenner at jeg snart ikke klarer å holde ut lengre, så jeg sier at jeg vil inn i henne....hun legger seg bakover på sofaen og tar tak i begge beina sine og drar dem helt opp på brystet slik at jeg har fri tilgang til både fitta og rumpa....hun er så deilig der hun ligger.. Jeg setter med ned på kne og slikker henne..lar tunga jobbe forsiktig men bestemt opp og ned...fra klitoris...helt ned til rumpehullet.... jeg kjenner at nå må jeg bare knulle henne...jeg setter meg på kne ved bakenden hennes og fører pikken i den saftige fitta hennes...hun ynker seg og lukker øynene...dette har hun ventet på i hele kveld...jeg vet hun liker at jeg tar henne hardt...og jeg kjører pikken helt til bunns i henne i harde tak...hun skriker og ynker seg...hun puster raskere og er tydelig nær en orgasme...jeg ser dette, og knuller henne ekstra raskt og hardt...hun hyler i ekstase når det går for henne...kroppen vrir seg og fitta vibrerer rundt pikken min....hun ser på meg og sier.."nå vil jeg at du skal komme i munnen min"!!...jeg blir litt overrasket..men samtidig utrolig kåt...hun har aldri sagt noe slikt før...jeg kjenner at jeg nærmer meg...og jeg knuller henne raskere og raskere...svetten renner nedover ryggen på meg og jeg kjenner at jeg kommer nå.... "jeg kommer" sier jeg, og hun dytter meg opp slii at jeg står foran henne og hun sitter på sofaen med ansiktet rett foran pikken min...hun runker og suger meg i noen sekunder...så ser hun opp¨på meg mens hun har munnen åpen med en lekende tunge som venter på meg...hun runker meg raskere...og jeg kommer som jeg aldri har kommet før...jeg spruter henne i munnen og på tunga...i ansiktet og på puppene...sæden renner fra haken og drypper ned på puppene.... Hun reiser seg opp og ser meg rett i øynene..."jeg elsker deg" sier hun...."elsker deg også" stammer jeg frem...fortsatt rystet av den voldsomme orgasmen og en sexopplevelse utenom det vanlige....

• 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Dette er ikke en fantasi, men en kinky opplevelse ;)

Jeg, min forlovede(Kim) og bestekompisen hans (Anders) satt hjemme hos oss og drakk en lørdag. Vi kom inn på mye sexprat, iom at sex'en deres ikke var så bra. Da vi dro ut på byn kom Anders bort til meg hver gang Kim traff forskjellige beskjendte eller skulle ut å røyke. Anders ville hele tiden danse, og det var intimdans.. Han er helt sinnsykt fin å se på, og et kåt blikk jeg ikke har sett på lenge.

Kim begynner å skjønne tegninga og bare ler av det, for han var fullt klar over at Anders tente på meg. Han sa til meg at jeg bare kunne leke videre med Anders om jeg ville. Anders klarte ikke å gå i fra meg, han rørte ved meg hele tiden, og spanderte flere drinker utover kvelden. Han var smellkåt. Fitta mi begynte å bli veldig våt, noe Anders kunne kjenne gjennom buksa mi. Vi sto veldig tette, og Anders brukte hvert gyldent sekund på å beføle meg utenpå buksa. Han skulle bare visst hvor kåt jeg var tilbake, bare redd for at Kim ikke skulle like dette lengre..

Når kvelden tok slutt dro vi hjem til oss igjen. Jeg gikk rett i dusjen og barberte meg grundig nedentil. Til slutt smurte jeg inn fitta mi med babyoil, noe Kim elsker at jeg gjør. Jeg gikk til sengs, og gikk i undertøye gjennom stua. Anders fulgte meg med lange blikk. Kim ble med inn på soverommet for å si natta, men klarte ikke å styre seg fra å kjenne på fitta mi. Han ville selvfølgelig ha mer.

Kim slikket meg først forsiktig, og tok frem dildoen fra skuffen. han knullet meg med dildoen mens han begynte å slikke meg mer og mer. Jeg stønnet høyt for at Anders skulle høre det, og det varte ikke lenge før jeg hørte knirking i døra. Anders sto i døropninga og tittet inn på oss. Min glinsende fitte slo mot han, og uten at vi sa noe gikk han inn satt seg på en stol for å observere. Jeg så han kikket ned i skuffen vår med all porno og leketøy, og fikk store øyne. Han reiste seg opp og tok frem håndjerna og lenket meg fast i senga.

Kim gikk og sette seg i stolen og sa at nå var det Anders sin tur. Jeg ble helt sinnsykt opphisset av på tenke på at jeg skulle få en annen manns kuk!! Anders kysset meg på halsen og jeg kikket bort på Kim. Han smilte og blinket med ene øyet til meg. Han likte det.

Jeg hvisket i øret til Anders og sa at jeg hadde lengtet etter å få kjenne kuken hans inn i fitta mi, og hva var det han ventet på. Jeg kjendte den harde kuken presse mot rumpeballene mine når han låg oppå meg og han presset den opp og inn i fitta mi. Jeg var skkikelig våt! Han knullet meg hardt og jeg stønnet høyere en noen gang. Kim begynte å bli rastløs og reiste seg fra stolen. Han begynte å kle av seg og jeg såg den store kuken stå rett til værs. Han gikk mot meg så jeg kunne runke han mens jeg ble knulla av Anders.

Det begynte å nærme seg høydepunktet for oss alle, og Anders trekte seg ut. Kim tok over og knullet meg samtidig som Anders masserte puppene mine og jeg runket han. Det tok ikke lange ria før Vi alle tre gikk nesten samtidig. Anders kledde på seg og dro, mens jeg og Kim fortsatte den fantastiske natta i senga.

xxMxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...