Gå til innhold

Hei, på tide å bli en aktiv april'er!

Anbefalte innlegg

Begynner etterhvert å roe meg litt med tanken på at nurket ser ut til å bli værende, og vil derfor bli med i aprilgjengen:-)

Går idag inn i den 11. uken, og har foreløpig termin 10.april (ifølge legens beregning), selv om vi er kommet frem til den 7.april.

Jeg kommer fra Stavanger, er 32 år og dette blir vårt første, og forhåpentligvis ikke siste barn. Blir nok flere på rappen nå når vi endelig er kommet igang!

Blis spennende å følge dere alle videre, og ser frem til å dele erfaringer med dere. Ha en finfin dag!

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen!

Ja du skal ikke se at de kommer tett hehe, er inne i 9 uken og har en gutt på 12 mnd fra før. Kjempemoro!!! Jeg bor i Akershus og koser meg hjemme siste ferieuken. Til mandag er det første dag på jobb igjen etter et helt år hjemme! Nå får jeg løpe avgårde og se om jeg ikke får kommet meg til frisøren...lenge siden nå og får vel ikke tid til det når jeg begynner å jobbe igjen..

Lykke til videre!

Jeg hiver meg på aprilnurk-07, og hiver meg såvidt med i aprilgjengen med termin 1. april! Jeg er 12 uker på vei i dag, og slapper nå godt av med en god følelse av at dette går bra.

Dette er vårt første barn, så jeg tror det blir flott å kunne dele gleder og bekymringer med andre i samme situasjon.

Jeg er 27 år og trønder :)

God helg alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...