Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Ser det er mange her som har sterke meninger om trekanter. Jeg vet at meningene er delte om dette, men prøver meg likevel.. Dere som har hatt to menn, hva har vært det beste? Hvordan fungerer det å bli å bli knullet analt og vaginalt samtidig? Får en ikke følelsen av å bli sprengt? Blir det masse knær og lår og litt trangt? Må si jeg tenner veldig på tanken. Eller er det bedre å bli slikket av en og knullet av en annen? Og samtidig ha munnen full av pikk? Bør vel finne en mann som ikke blir pinlig berørt av å ha sex sammen med en annen mann.. Vil også helst at begge skal ha hovedfokus på meg, og ikke hverandre. Hihi. Noen med erfaring som har noen gode råd? Selv har jeg prøvd med to jenter og en mann, men da tente vi jentene også på hverandre. Veldig bra kombinasjon. håpefull..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Hei! Har en del erfaringer med dette :-) Kan ikke si spesifikk hva som var det beste, bare at det er NYDELIG! Det er deilig og bli knullet i begge hull samtidig, om du liker analt fra før og ikke har noen angst for det. Følelsen av å bli fyllt opp. Og hud på alle kanter. Det blir ikke trang med masse knær, nei :-) Det er ufattelig deilig og frekt å bli å ha munnen full av pikk og samtidig bli slikket eller knullet. Det er mange menn som kunne tenke seg trekant med en mann til. Men må ha et trygt forhold til kroppen sin og ikke homofob. De renger ikke være nær hverandre, men kommunisere godt sammen. De har da hovudfokus på deg . Har du tenkt å ha din egen mann med eller vil du finne to kamerater? DET er ikke vanskelig ;-) Hva med firkant med ekstra mann og kvinne? Høres herlig ut....det blir mitt neste mål :-) B.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Jeg har kun en erfaring og det var med min daværende kjæreste og hans kamerat. Typen min ville gjerne se meg bli tatt av en annen mann og deltok bare litt på siden ved å stimulere meg på bryster og klitoris for at jeg skulle komme ordentlig. Deretter knullet han meg mens kameraten så på. Vet ikke om jeg jeg ville gjort det igjen idag med han jeg er gift med og en annen mann, men jeg tenker tilbake på dette som en spennende opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg har vært godt i gang,men vi var så fulle alle tre, så vi droppet det bare. Etter at jeg ble gravid har jeg tenkt mer og mer på det, og jeg blir bare såååå kåt ved tanken. Vil så gjerne prøve det en eller annen gang, etter svangerskapet selvfølgelig. Men min samboer får jeg aldri med på det, vet ikke om jeg hadde villet det heller, på en annen side har han helt analfobi, og la en annen mann få røre meg hadde han aldri tillatt. Ikke vil jeg være utro heller, så det må nok bare forbli en fantasi for meg, sukk.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hvordan klarer dere å ha sex med kjæresten og en til?? Jeg kan tenke meg det er spennende, men plager det ikke dere etterpå? Jeg har ikke så veldig lyst, egentlig, å se på kjæresten min tenne sånn på en annen.. jeg tror det kunne ødelagt ganske mye i forholdet..klarer dere virkelig det i lengden?? Begge to? 100% komfortable med at kjæresten knuller en annen??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 HI her. Den trekanten jeg hadde var ikke med kjæresten min. Det vet jeg ikke om hadde gått, selv om vi fantaserer litt om det sammen. To menn virker ikke så farlig for meg, siden jeg vet at han ikke tenner på menn. Om vi gjør noe med tanken vet jeg ikke enda. Det kan jo være at han vil ha problemer med å se meg med en annen mann hvis tanken blir mer realistisk. Det må i så fall være en vi ikke møter igjen hver dag. Håpefull
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #7 Skrevet 26. september 2006 Jeg tror det spørs hvordan du ser på kjæresten din tror jeg... Jeg tenner f.eks. veldig på at typen forteller intime detaljer om ex-partnere. Jeg fortalte dette til et par venninner en gang oh de ble HELT sjokka. Selv fikk de vondt i hjertet av å tenke på slike ting og synes det var dårlig gjort av typen å fortelle slike detaljer om en annen part. Er jo enig i at det ikke er helt etisk, men kjenner samtidig at jeg ikke syns det er mitt problem. Det er jo ikke de ekle og fæle tingene han forteller om; det er hva som tente ham. Jeg elsker å høre om hvor kåt han var, hvor kåt hun var, hvordan hun ville ha det, hva hun ville ha og hele historien rundt sjekkinga. Elsker å høre hvor kåt han var... Av og til har jeg møtt på noen av disse jentene på byen og da får jeg flashbacks om hva han har fortalt. Blir råkåt. Tror det er mer flaut for meg enn dem. *knise* Siden jeg altså har bilder av ham med hundre andre jenter i hodet tror jeg trygt jeg kunne greid et bilde mer. Jeg tror det hadde vært værre for meg å gi meg hen til en annen mann faktisk. Jeg er kanskje litt mer "kikker" og fantasi-typen, ikke et skruppelløst sex-dyr som kjæresten min. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Nå etter at jeg ble gravid, har jeg mange netter drømt om at jeg har sex med to ukjente menn..blir så utrolig kåt av det så når mann og barn er ute av huset, tar jeg jobben i egne hender..hihi! Det som er, er at mannen min har rett ut sagt at han har veeeldig lyst å se meg bli knulla av en annen mann. For så å evt. hoppe inn i det etter en stund. På en måte frister jo det veeldig for jeg kunne godt tenke meg trekant. Men hva om han etterpå blir sjalu? Hva gjør jeg da? Han sier selv at om det er en ukjent og alle kjenner "reglene" så mener han alt kommer til å gå greit. Men for meg er jo det ikke bare å finne en på nettet da!!! Det måtte jo på en måte vært så normalt som mulig. Finne en som tenner meg, sjekke han opp, og så stupe i det??? Hva mener dere??
Anonym bruker Skrevet 26. september 2006 #9 Skrevet 26. september 2006 Han har jo ingen grunn til å bli sjalu om du ikke gir ham en grunn. Den uteforstående vet jo at dere er et par, og vil oppføre seg som en gjest uansett. Hva om dere to tar kontroll og forfører 3mann sammen? Da er dere jo like "skyldige"...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå