<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Kjenner liksom noen stikkinger oppi kjeden,er dette vanlig? er det noen som har hatt det samme? er 5+3 nå... Håper ikke det er noe farlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det er veldig vanlig:o) Har med livmora som vokser og gjøre! Er bare på besøk fra 2. trimester, men kan love deg at jeg kjenner stikningene "der oppe" enda i min 20. uke! Så se på de som noe positivt du! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Ja, det er nok vanlig, men jeg ble glad for å høre at andre har det sånn også. Kjente små stikninger i hele natt og ble bittelitt bekymret. Men de er over nå. (7+4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg har det innimellom på høyre side - livmoren. Mye som skjer på kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå