Gå til innhold

November: Isskraping 15.september


makiil

Anbefalte innlegg

Ja så var den første frostnatten kommet til Nord-Norge. I dag måtte isskrapene frem igjen etter sommeren, og temperaturen kl 0800 var 2.8 grader i Tromsø:(

Ikke akkurat noen enkel jobb å skrape is av bilen med en kul som bare er i veien. Kommer liksom ikke til alle plasser lengre.

Men vi slipper hvertfall å måke snø med stor mager, så vi får tenke positivt.

Let frem ammeinnleggene jenter!!! Det begynner å bli kaldt og vi kan få brystbetennelse forde om ungen enda er inni magen vår!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja fyyyyyyyyyyyyyy farksen altså, guttungen på 6 NEKTET å komme å stte seg i bilen i dag FØR den var blitt varm, der sto han i gangen mens jeg skrapa is i 2 grader ute :(

Men da jeg hentet han var det 16,5 grader, så det skifter fort... Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i år kommer nok høsten brått, ettersom sommeren varer såpass lenge (iallefall her i Trøndelag). Vi får nok et kuldesjokk om ikke lenge, når vi må fram med varme klær og isskraper etc. Det er ikke så varmt om nettene her heller, men vi har ennå netter der temperaturen ligger godt over 10 varmegrader, og dagtemperaturen er stort sett fortsatt rundt 20 grader +/-. Jeg elsker sommeren og varmen, og håper den varer og varer... Samtidig forteller fornuften meg at det blir en travel høst om ikke været snart snur. Jeg greier liksom ikke være inne og gjøre fornuftige ting så lenge solen skinner ute.

 

Hadde planlagt så mye her inne i huset den tiden som gjenstår, men det spørs om det blir litt tidsnød...

 

Gjesterommet har i løpet av sommeren blitt oppbevaringsplass for innkjøpt babyutstyr, bortlagte og for små klær etter våre 2 barn, + diverse skrot. Nå må dette rommet ryddes, og det fort, for mine foreldre kommer på overnatting i morgen kveld, og det fikk vi beskjed om i går kveld, så her er det nok bare å henge i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...