Gå til innhold

Hva en ikke gjør for å ha sex rundt eggløsning....

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Denne måneden trodde jeg nesten at jeg skullel bli snytt for EL, men da den positive CB testen lyste i mot meg tidlig en morgen ble jeg både glad og lei meg! Mannen min skulle jo reise bort på ettermiddagen (rett fra jobb) og sex der og da ble vanskelig med to våkne og sultne smårollinger... Så løsningen ble at vi begge dro hjem i lunchpausen... sikkert ikke stort for mange av dere, men jeg har aldri prøvd det før! Thi-hi, følte meg som en 20 år gammel lurvete utro elskerinne! Så nå får vi bare vente å se om det holdt med en gang denne prøveperioden :-)

Fortsetter under...

Så spennende!*smiler*

Håper virkelig innsatsen gir resultater!

Jeg ville nok følt meg like nyfiken som deg jeg...

Og jeg tillstår....Jeg tror jeg ville likt det!!

Masse lykke til !

Takk for lykkeønskningene, Vilsågjerne!

Ja, jeg likte det jeg også ;-)! Vi traff på postmannen da vi var på veg ut, og jeg følte at det LYSTE at vi hadde hatt sex... Hva gjør vel to voksne hjemme midt på dagen?!

Lykke til med din p.p. også, Vilsågjerne!

hi hi:

Hørt på jobben: -"ehhh...sjefen?, rektoren gløtter over brillene sine og ser på deg fra kontoret sitt. Du står der og stotrer frem: -"jeg skulle gjerne ehhh hatt fri en halvtime midt på dagen i dagtime i dag....Du skjønner...rødme rødme.. -Så drar du hjem, møter din mann med fortsatt rødmende kinn og kommer tilbake til skolen med nyvasket vått hår, nye klær og med en eim av sex hengende i luften. Øynene dine glitrer og du svever når du går....he he he synes jeg ser deg for meg ja...hi hi hi håper det lykkes!

he he ....Dette er så "vågalt" at jeg tror du må kåres til "månedens beste prøver"! Synes vi bør kåre en prøver hver mnd jeg. Den som har den morsomste (evt. mest kreative) hisorien fra pp-en kåres til månedens beste prøver. Håper virkelig du får belønning for denne seansen!

Lykke til :-)

Annonse

TUSEN TAKK for utmerkelsen! Jeg er egentlig en skikkelig treiging på de fleste områder, så denne utmerkelsen hang høyt for meg :-)! Jeg har ikke akkurat god-føleslsen for at lunch-hyggen ga resultater, men veldig hyggelig "one-day" prøving kan jeg jo skryte av :-)

Ønsker dere lykke til..

Har flere historier selv, om alt en gjør for å ha sex rundt eggløsning.

Er jo ikke alltid en har lyst, ikke alltid like kjekt..

så da er det jo bare fantasien vår som teller.

Har prøvd ut alle rom i huset, opptil flere gager også.. Vi tar som regel runden, he,he - til og med i hagen, (må bare legge til at hagen er uskjermet for naboer) ble litt trangt på det lille do (kan ikke kalle det for bad) men alt går..

Har prøvd i over 60 sykluser, og endelig blitt gravid..

Kjøpte meg en baby comp, den teller sykluser lengden på sykluser, tempratur, sykluser uten eggløsning og sykluser med lavt nivå av ett eller annet..

mao så har jeg altså tatt tempraturen i over 5-6 år nå hver morgen..

Det er nå blitt en rutine, gjør det nesten i søvne også.

PÅ alle reiser ferier osv..

Har ikke sluttet å ta tempratuer enda, for nå teller den svangerskapsdager- Så i dag er jeg 62 dg gravid

67-mod

Ser det for meg ja...*smil* Gratulerer med utmerkelsen.

Slipper å være så oppfinnsom denne mnd jeg. Siden jeg har skadd benet og stort sett må holde meg i horisontalstilling, har kjæresten min fått det for seg at jeg ligger her til hans forlystelse. Veldig effektivt må jeg si... og deilig..tjihi...

Fnis - vi hadde oss på et "hvilerom" på jobben min vi. Det ligger veldig for seg selv og det var etter arbeidstid, så det burde gått greit. Men det ligger vegg i vegg med et pauserom med sofaer og tv, der noen kolleger plutselig fant ut at de skulle ha vorspiel før de gikk ut og spiste etter jobb! Rødme. OG der lå vi da, innestengt - man må igjennom pauserommet for å komme ut fra hvilerommet...

Hehe. Sånn kan det gå... det var litt flaut.

Det hører med til historien at det senere viste seg at jeg på det tidspunktet allerede var gravid !! (EL hadde vært 2 dager før men compen min tydet talllene feil...) HAHA :-)

Å ha seg på jobben da! Herregud! :0) He he...Og bli oppdaga er jo helt toppen på kaka. Jeg hadde skjemtes meg ihjel. Har hørt om damer som har blitt tatt på bøttekottet på føden, men ettersom jeg selv har født - nekter jeg å tro det. he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...