Gå til innhold

Når har jeg engentlig IKM

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Tok en CB test på morgen urin i dag, og den var negativ. Jeg hadde EL 2.september. Må bare spørre for sikkerhetskyld. Hvor mange dager etter EL er egentlig IKM. Jeg har satset på at den er på søndag. (altså 15 dager etter)

TR har ikke kommet enda, så jeg har ikke mistet alt håp for denne pp. Er det naivt av meg: Er løpet kjørt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6324734-n%C3%A5r-har-jeg-engentlig-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Geddy!

Jeg hadde el 2 og har IKM i morgen, tok en test for to dager siden(den vita testen som er på tilbud), teite meg, og den var negativ. Men det er jo veldig mulig du ikke har produsert nok hcg ennå! Mange tester jo ikke positivt før etter flere dager! Jeg holdet motet oppe for deg også:) Jeg skal teste søndag eller mandag hvis jeg klarer å holde meg. Lykke til og klem til deg!!

Tusen, tusen takk.. Den trengte jeg:-) Altså: 20 september er min nye dato nå. Da er det 18 dager siden EL. Jeg har vært så dønn sikker hele tiden på at vi traff EL og gjorde alt riktig, så jeg ble så utrolig lei meg i dag.. Men er fortsatt i min 3pp så jeg har vel ikk godt på så mange smeller enda.. Lærer vel etter hvert:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...