bellarosa Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei og hopp:-) Her er jeg og kjenner etter om jeg kan kjenne om jeg er gravid.... selv om jeg ikke kjente en puck:-) første gangen. Ble drit fort gravid. Sluttet på pilla- fikk mens etter 7 dager og så skulle jeg jo ha mensen mnd etter...men fikk den ikke. Jeg trodde jo at den var uregelmessig pga pilleslutt...men hoppsann...jeg var gravid fitt. Nå skal vi prøve igjen...og det er verre denne gangen....for nå er jeg så oppmerksom på alt ting... Hadde etter beregningene EL forrige helg...og skal i utgangspunktet ha mensen 26 september...-SAMME DAG SOM VI DRAR TIL MALLORCA! Tror dere jeg er sugen på å IKKE få mensen eller. Men...det jeg lurer på er om det er noe flere sjelsfrender som er like utålmodige som meg, og som har noen gpde råd for å ikke tenke så mye på det..... Klem
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Like utålmodig, samme IKM dag, skal desverre ikke til syden og har desverre ikke noen gode råd heller... ;-)
september troll på vei;) Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 ja fy altså.... Jeg er utrolig utålmodig. Tenker liksom ikke på annet enn å få testet. Har IKM mellom i morgen og mandag. (er liksom ikke helt sikker), og kjenner symptomer hele tiden... Har egentlig lyst til å teste idag, men skal greie å vente til mandag, for jeg kan liksom ikke tro at jeg eer gravid, så på mandag kommer mensen sikkert liksevel.... Og da er den testen spart;) ÅÅÅÅÅÅÅ......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå