Shopgirl Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Er man høygravid når man har 40 dager igjen? Jeg har lurt litt på det. Selv har jeg 56 dager igjen til termin, men jeg venter tvillinger, så da har jeg ca 35 dager igjen :-) Gleder meg til å se de to prinsessene som vokser inni meg!
ventos Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Gratulerer som høygravide, begge to!! Spennende med tvillinger da..Lykke til:-))))))))))))
Dibber Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2006 Tenk, to små babyer! Håper alt går bra med dere! Tanta mi fikk tvillingjenter for 6 år siden, verdens herligste jenter som har kjempemye glede av hverandre. De er avhengige av hverandre. Lykke til:-)
Heffalump mamma Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg også har 40 dager igjen i dag:-) Håper de går kjempefort...
Shopgirl Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Jeg synes dagene flyr. Tenk, plutselig står vi der - nybakte mødre med verdens skjønneste babyer! Det er helt ufattelig. Har ei jente på 12 fra før, men ho har liksom alltid vært der. Gratulerer til oss alle :-)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Gratulerer så masse til deg også ;-) *hurra for oss* :-) Nå begynner jeg å bli klar for å møte knøttet i magen.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Gratulerer så mye:-) Skulle ønske jeg var kommet like langt som deg, men den dagen kommer nok:-)
Dibber Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2006 HegePege: den dagen kommer fortere enn du aner! Synes tida har flydd i det siste... Kanskje fordi vi har vært på så mye i det siste:-) Det hjelper:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå