Gå til innhold

September: Da har jeg sluttet på pillen ;)

Anbefalte innlegg

I dag er første dag uten p-piller. Tenkte det var på tide med småsøsken. Forrige gang jeg sluttet med pillen var det bare spennende, nå er det jo skummelt! To barn! Vil jo gjerne ha mer enn en, men hvordan blir hverdagen med to småttinger?? Gjør jeg noe dumt nå? Biter i meg panikken og er herved "prøver". :)

Fortsetter under...

Samme her... :) Vi er i gang og prøver på nr. 2. Gikk ikke denne måneden, men har tross alt bare prøvd en måneds tid, og ikke veldig hardt. Men denne måneden som kommer nå, skal vi sette alle kluter til i følge gubben. He, he. Lykke til til dere også! Og jeg har også mye av de samme tankene som deg. To småttinger..... Skummelt. Men lillejenta skal IKKE bli enebarn! Så, puh, da er det bare å sette i gang gitt :)

Annonse

lykke til=) vi har vel allerede vært prøvere i snart 6 mnd, men er håpløst å få dagene til å klaffe, med jobben hans=(...så tar nok ta tid dette, men sikkert pga jeg har SÅ lyst på en til;o) får ta det som det kommer, så lenge monsterbedriften ikke blir enebarn=)

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi er blitt ivrige prøvere etter at vi er så vanvittig fornøyd med det første resultatet at vi tør å håpe på flere mirakler!!! Nå har jeg blitt litt hekta på "BliGravid" sidene, og derfor i god ånd skriver jeg et støtteinnlegg!!

Vet ikke om jeg tør å skrive dette engang men... here goes....jeg har lest på klubb sidene siden jeg var noen måneder gravid med Andrea (født 15.09.05). Men har lissom ikke skrevet noe særlig da. Det har vært utrolig støttende å lese. Så derfor bare sniker jeg inn en kort presentasjon her. 30 år, gift i 6 år, mamma til Andrea og forventlningsfull prøver siden juni. Jeg er også litt engstelig om det vil bli noe tid igjen til meg selv om vi får ett barn til, men de 4 første månedene opplevde jeg som tøffest - og vi vet jo alle hvor raskt de gikk - husker jeg så mye av de tro? Nå er vi midt oppi feiringen av Andrea sin bursdag (var utenlands på selve dagen). Vi har en sterk vilje her i huset som insisterte på å spise middagen sin selv, med blandet hell. I morgen skal vi på helsestasjonen, tenkte jeg skulle spørre om leking og spising samtidig. Får ikke noe inn i munnen på henne uten å være sirkusjonglør med leker samtidig! Det var deilig å få lettet hjertet sitt...sukk! Lykke til m prøvingen - så skal jeg love å dele litt mer av mine erfaringer (som jeg stoler litt mer på nå enn for ett år siden)!!!!

• 2 uker senere...

Annonse

Lykke til med prøvingen til alle som kaster seg ut i det igjen!

Selv har jeg 50 dager igjen til termin, så her blir det ca 14 mnd mellom de to minste. Ble gravid igjen noe uplanlagt, men vi gleder oss masse og tror det blir kjekt med to tette.

(Så er det jo superdeillig å gå rett fra en permisjon til en ny siden jeg var møkklei av jobben min! Godt med laaaaang pause derifra..)

Lycka till med prøvning allesammen...

Sjælv har jag bara några dagar innan andraman tittar ut :-) Inte direkt planerat att få det så tett,, men sån blev det. Glad e jag før det ;-)

ha det fint allesammen.. o njut dagen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...