Gå til innhold

Da går jeg over i 19 pp :o(

Anbefalte innlegg

Denne pp har vi IKKE tenkt barn i det hele tatt, men fortsatt ingen blå strek!!!

Det har vært salg og kjøp av ny bil, søking av nye jobber, mange intervjuer som endte med en ny fantastisk bra jobb. Så jeg er egentlig storfornøyd. Min ny leder sa ved kontraktunderskrivning...ja, du kommer vel i desember og forteller at du er gravid nå da...men den risikoen må jeg ta. Står det i pannen min at vi prøver kanskje? Men det er vel naturlig når man har ett barn fra før som blir 3 år ;o)

Er ikke så aktiv her inne om dagen, prøver å tenke litt i andre baner. Nå er jeg bare overlykkelig over ny bil og ny jobb, så tar vi babylaging med på veien...noe vi selvfølgelig håper skjer innen kort tid!!!

Ha en riktig fin og fruktbar høst og helg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6324684-da-g%C3%A5r-jeg-over-i-19-pp-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ny jobb. Jeg skal også inn i ny jobb om en uke og håper at det tar konsentrasjonen vekk fra dette temaet. Man kan bli for opphengt i dette.

Men hvis dere har prøvd i 19 pp'r, hva slags utredning har dere hatt og får dere hjelp?

Ikke mye utredning...det er visst veldig sjeldent noe er galt så lenge man har barn fra før, pluss at vi blir gravide. Har 5 sa`er bak meg i de 19 pp. Problemet er at det ikke fester seg skikkelig. Men datteren vår er heller ikke laget på 1-2-3 så vi er ikke av den typen som kan "bestille". Går til akpunktur. Det har mannen også begynt med for mage problemer, så kanskje alle brikkene faller på plass :o)

Men dette med jobb situasjonen har ødelagt mye med tanke på meg. Har brukt veldig mye tid og krefter på å irritere / bekymre meg. For dere som ikke har hørt det tidligere så har jeg hatt en sjef som ikke takler rollen kort fortalt. Hun har fått noen varsler og sjanser fra meg, men etter 7 år er jeg fornøyd! Men gleder meg nå til ny tilværelse. Siden januar er det 9 stk som har sluttet pga henne, 10 inkl meg..men hun tar ikke selvkritikk og ser ikke sine egne feil, selv med tilbk mld fra ansatte. Stopper her, ellers blir jeg ALDRI ferdig ;o)

Nå ser jeg i alle fall mye lysere på alt!! Utrolig deilig følelse. Tor jaggu jeg gikk ned noen kilo også jeg...føles slik i alle fall!

Jo, jeg har vært på alle undersøkelser som er utenom den siste hvor de må inn å se. Jeg får utrolig tett oppfølging fra legen, og det er opp til oss å gå videre..men jeg har ikke så lyst til å legge meg under "kniven" om jeg ikke må. Vi har ikke noe hast med nr 2, selvom vi ville ha 2 år i mellom...det løpet er jo kjørt så da får vi se hva som skjer fremover..

Nå ser jeg lyst på fremtiden og krysser fingre for at puslespillet går opp :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...