Gå til innhold

Pause-mnd. Det er deilig!

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å ta en pause-mnd i forhold til å prøve å lage baby denne mnd. Det gjør jo noe med sexlivet når det blir så "funksjonelt"! Dessuten er det utroooooooolig slitsomt med Jakten på Alle Kroppens Symptomer mht el, mensen, kanskje gravid etc. Det vet jo dere her inne alt om. Så skal vi jo snart inn til inseminering, så nå bevilger vi oss denne pausen med god samvittighet!

Helt rart å bare kose seg med hverandre fordi vi liker hverandre *ler*.

Lykke til til alle dere andre!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6324328-pause-mnd-det-er-deilig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg forstår deg kjempe godt. Vi ha også bestemt oss for å ikke "lage" barn nå når vi vet at vi snart skal inn til ivf. Når det ikke har gått til nå tror jeg heller ikke at det vil skje et mirakel før vi skal inn til ivf. Det er så utrolig deilig og befriende å ha sex forde vi har lyst og ikke forde at nå MÅ vi...

Få lov til å bare være kjærester igjen.

Få mulighet til å slappe av og bare nyte at man har hatt sex og slippe å tenke rett etterpå: "lurer på om det ble barn av dette....? "

Ønsker deg noen deilige mnd framover!

Klem

Det er skikkelig deilig å slippe alle tankene, ja! Når er det dere skal inn igjen?

Jeg har ikke turt å ringe for å høre når det er vår tur til ivf, er ikke det rart? Jeg vil liksom ikke høre det ennå. Jaja,plutselig får jeg det travelt med å finne det ut, og da ringer jeg.

Klem fra meg og kos deg med kjæresten:o)

Vi fikk beskjed om at vi sansynligvis ville komme inn i nov/des. Men nå tok jeg lap på tirsdag og gyn som opererte skulle sende resultatet over til ivf avdelingen og så vil de sende oss time. Så jeg må vel smøre meg med litt tålmodighet. Selvom jeg helst skulle ha vist datoen i dag!!!!

Er dere ferdig med alle forundersøkelser eller er det noe som står igjen ?

Var det Riksen du også hørte til ?

Tenk om vi får time samme dag... :)

Klem

Så deilig da du!!! Det hørtes befriende ut!

Her i gården er vi absolutt ikke avslappa på det området for tiden. Her sitter jeg og teller timer siden el testen slo ut og regner meg fram til at jeg bør få meg noe i løpet av de neste 15 timene. Men jeg er så lei av å slå på denne lystknappen bare fordi klokka sier det. Kjæresten er også klar over at vi er inne i rett periode, men han er sikkert like lei av denne pliktsexen så han har heller ikke tatt noe initiativ. Lurer i grunn på om vi noen gang kommer til å ha et normalt sexliv etter dette her..

Ellers fortsetter sommeren her på vestlandet med 26 grader i skyggen og 18 i vannet! Har bada i går og i dag, og skulle ikke tro at vi var midt i september på vestlandet!

Vestlandsklem

Jeg kaller det tvangssex, jeg.. Og min kjære er ikke spesielt begeistra for tvangs-delen lenger han heller. Jeg tror jeg oser av desperasjon rundt el, og han vet at han har ikke annet valg enn å stille opp. Så klart satt på spissen, men det er nesten sånn man føler det. Jeg tror man får et normalt sexliv, men jeg tror det kan ta litt tid?

Mannen din er hjemme denne helgen, ikke sant krysser fingre og tær? Så slipper du å dra ut i naturen etter han ;o) Lykke til, jeg ønsker virkelig at det ordner seg for dere nå! Men du, så utrolig deilig å bade nå da! Er det sånn at du har bademuligheter på egen tomt? I så fall er jeg MEGET misunnelig, og det er ikke tull.

Ha en god helg! Lykke til!!

Klem

Annonse

Jo da, her bades det i hagen! Vi bor helt fantastisk til, og jeg er veldig glad for det! Det er så fint å kunne ta seg et bad mens potetene koker eller ta et morgenbad før man har fått opp øya. Trodde badesesongen var over, men her har vi fått nok en "sommerperiode". Helt supert!

Jo, da mannen er hjemme så jeg slipper ut i buskene. Sånn sett skulle det jo ha vært lettere denne gangen, men det merkes at vi er lei for tiden. Ja, ja jeg får vel begynne å lokke og lure om en times tid, så jeg har noe å ruge på til natta.

Ha en god helg du også!

Jeg er faktisk avslappa hver måned, tror jeg. Tar alt som det kommer, tenker ikke på at vi skal ha sex da og da...helt til el slimet kmmer og el testen blir positiv...da begynner hysteriet, og pause måneden går i vasken :-) Tror jeg må være heeelt avhengig av dette prøve styret. Er sikker på at når jeg har fått alle de barna jeg vil ha, vil jeg fortsatt bli helt psykotisk rundt el tider... skulle ønske jeg klarte bare en måned å la el passere uten at jeg bryr meg. Noen som har noen tips???

Ønsker deg en fin pause måned. Skulle ønske det var meg!! Men er jo ellers avslappa da, er jop bare de to ukene jeg er helt gal!!!

Jeg er i stor beundring for de som klarer å ha pausemnd... jeg bruker ikke el-tester eller noe, men vet sånn ca når el er.. klarer ikke å unngå å tenke "at kanskje det blir barn nå" etter sex i den rette perioden. Det ligger i bakhodet hele tiden. Kan ikke fatte hvordan dere klarer å ikke tenke de tankene i en pausemnd.

Og om jeg skulle bestemme meg for å ikke tenke på hvilke dager vi har sex osv, da begynner jeg å tenke på at det kanskje vil klaffe når man minst venter det, og ikke tenker på det. Men da tenker jeg jo på det likevel.....uff!!

Ja, tenke på at det er en ørlite mulighet gjør jeg jo, for vi har jo sex..Men unngår bevisst å telle meg fremtil riktig dag. Hadde ikke sex den dagen jeg var ganske sikker på el, og det ga faktisk en veldig deilig frihetsfølelse (ja, det høres litt rart ut, men jeg har jo blitt litt gal etter all prøving uten resultater..). Men jeg ville nok ikke tatt pause om ikke det var for at jeg skal til inseminering snart og også står på venteliste på ivf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...